Wol dekbed. Slaapt echt zo heerlijk! Wil niet meer uit bed haha
Ik heb ook zo eentje. Beste investering ooit
Ook onlangs gekocht, echt heerlijk. Ze zijn ook vaak in de aanbieding bij de Aldi en Lidl (online shop), tipje.
Drie jaar geleden wilde ik deze enkellaarsjes al, maar toen gingen ze maar tot 40. Zag opeens dat ze 41 hadden en ben er zoo blij mee!
Klinkt goed! Is ie een beetje zwaar?
Ik bedoel, niet licht als een donsdekbed (krijg daar de rillingen van)
Ik heb nu het herfstgedeelte op bed en vind hem wel ietsje zwaarder dan mijn vorige dekbed!
OMFGGGG
Heb je weleens eerder succesvol bij hen besteld? Ze hebben veel leuke dingen, maar op trustpilot zijn de reviews niet zo positief. Ik twijfel nu of ik daar ook iets ga bestellen.
Ben ik ook benieuwd naar. Zat toevallig vandaag ook op die site en zag doe stoel. Maar op trustpilot hele wisselde verhalen. Kreeg wel het idee dat het ook veel over de fysieke winkel ging. Maar ben er snel doorheen gegaan.
Ze hebben ook echt leuke meubels, maar als het niet aankomt heb je er niks aan. Dus ben heel benieuwd of het goed gaat bij Mia
Dit is de eerste keer dat ik had besteld en ging gewoon goed, het product ziet er ook netjes uit. Maar heb dus ook niet te maken gehad met de klantenservice
Ik heb toevallig van de week de 20CM pan van Demeyere gekocht, heel erg benieuwd om het uit te proberen!