Heb je een linkje, ik kan hem in de wehkamp app niet vinden.
Ik heb gewoon gezocht op biore uv auqa toen kwam die tevoorschijn.
Hij is uitverkocht
https://www.wehkamp.nl/biore-uv-aqua-rich-weightless-moisturiser-dagcreme-spf-50-50-ml-17150302/
Bol heeft hem voor 13 euro zag ik gister, mocht je m nog in de aanbieding zoeken
Bedankt voor deze tip, mijne was op. Heb er weer drie besteld.
Dit model
En ook in roest/rood,want die waren samen goedkoper dan de zwarte die ik eigenlijk wilde ter vervanging van de zwarte die ik heb en die na vijf zomers toch wel echt een beetje afgedragen is.
Gebruik je deze echt als spf of als dagcrème? Omdat het officieel een moisturiser is maar er staat dat je elke 2 uue moet aanbrengen
Is dit een hype ofzo? Ik zie vooral als tweede ingrediënt alcohol denat., werkt dat niet net uitdrogend?
dat alcohol denat uitdrogend is, is een beetje een mythe. ligt volledig aan de samenstelling met de overige ingrediënten.
Klopt, maar op de tweede plek in de ingredientenlijst geeft wel een beeld van hoe creme op je huid kan reageren als je gevoelig bent voor alcohol. Lijkt me niet een creme voor mensen met een droge of gevoelige huid.
Haha ja, sta ik daar kermend van de pijn oppervlakkig naar lucht te happen met een knoop die een permanente afdruk in mijn maagwand achterlaat: JA DAN ZIT HIJ PERFECT.
En ze hebben nog gelijk ook.
Ik wil deze broek ook. Raden jullie passen in de winkel aan of maat kleiner dan normaal bestellen?
Ik heb de rib cage bell variant, nagenoeg t zelfde alleen wat strakker aan je bovenbenen, die heb ik wel een maat kleiner gekocht dan mijn normale jeans maat.
Als ie net uit de was komt zit ie goed strak maar loopt dan wat uit en is dan perfect
Haha jaa je kunt niet meer zitten of ademen maar moooii dat ie dan zit.