Ik vind dit zo’n leuke broek maar mijn mini romp verdrinkt echt in die hoge taille, zo sad haha
Dit wil ik oooook, maar ik weet dat mijn kat dit binnen 10 seconden gesloopt heeft
Waar heb je deze besteld? Ik grijp overal mis als ze weer ergens op voorraad zijn.
Jaaa ligt heerlijk! Maar als je ze van de H&M hebt is het echt na 3x wassen stuk helaas. Mocht wel netjes retour.
Ja bij mij ook, wel na 6 keer wassen maar echt slechte kwaliteit want er zaten gaten op 4 plekken
Ja H&M dus, ook na heel lang azen.
Maar nu lees ik dit allemaal… lekker dan.
Misschien stelt het je gerust maar ik heb die van ons al bijna 3 jaar en heeeeeel erg vaak gewassen en die is nog steeds goed!
Nou dat wel, haha, dankjewel!
Ik zal m niet in de droger stoppen in ieder geval.
Ik scrolde maar verwachtte nog wel een tas te zien
Leuk dat 2e pakje! Waar is het van? Kreeg het niet gevonden met Google lens
Ik heb hints gekregen dat de tas een leuk cadeau is voor mijn verjaardag en ik hem vooral niet zelf moet kopen… besef dat mijn verjaardag volgend jaar februari is😂
Dus deze discussie is nog niet voorbij en loopt nog
@LadyV nakd! Deze is het:
@Karl_Lagerfeld Ik wilde jou nog vragen welke strakke shorts (bikershorts) van Gymshark het fijnst zitten.
Ja goede vraag, want wilde zelf ook een strak shortje kopen maar kwam er niet uit eigenlijk
Ik heb heel lang niks meer gekocht van gymshark dus ik weet even niet meer zo goed hoe alles zit. En dit zijn mannen broeken
Ik heb net abo weer afgesloten dus wil het eigenlijk NU hebben, H&M had ook wel een paar mooie. Zal morgen in mijn pauze daar even kijken, en anders toch Gymshark bestellen en dan laat ik het je weten.