Show je laatste aankopen #11

Lijkt me dat dat megaveel water kost!

6 likes

Ik heb niet zo’n dekbed maar het lijkt me praktischer om een laken onder je dekbed te doen en die elke week te wassen? Kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is om zo’n massief ding zo vaak in de wasmachine te stoppen!

7 likes

Ga zo door :handshake::clap:

3 likes

Koffietafelboek, over interieur en de katten die er wonen!

36 likes

Waar heb je deze gekocht?

1 like

Ik woon niet in NL dus daar heb je niks aan denk ik maar ik heb het bij Amazon besteld!

5 likes

Ah ja, daar zag ik ‘m. Helaas voor de hoofdprijs. En bij Bol uitverkocht. Ik ga nog even verder speuren.

3 likes

Was je dat hele dekbed dan wekelijks of hoe moet ik dat zien?

5 likes

Nieuwste aanwinst :heart_eyes:

55 likes

Oh wauw! Waar heb je deze gekocht? :star_struck:

4 likes

Intratuin zo te zien : https://www.intratuin.nl/intratuin-kerst-ornament-dino-paars-7-8-x-5-1-x-10-7-cm.html

8 likes

Ah, dankjewel! :purple_heart:

4 likes

4 likes

Na lang wikken en wegen, maar de oude deed het niet goed meer. En nu krijg een gratis pastaset erbij

image

59 likes

Je bent ons geen excuus/ uitleg verschuldigd hoor, geniet ervan! Heel benieuwd naar die pasta set ook.

18 likes

Ja je hebt wel gelijk! Maar voelde even gek deze aankoop omdat ik heel lang een hele grote Kenwood fan ben geweest.

2 likes

Hoezo meer water dan een was met een laken?

5 likes

Lijkt me dat er met een laken ook nog andere dingen bij passen, dus scheelt weer een extra was draaien

3 likes

17320159209697026391786375816456

33 likes

Ik ben nog steeds benieuwd of heb je geen zin meer te antwoorden haha
ga je deze dekbedden dan elke week (of hoe vaak je je bed ook wil verschonen) wassen?

2 likes