Show je laatste aankopen #11

Voor mijn selfcare sundays als beloning dat ik het sporten nu al langere tijd volhoud en het ook daadwerkelijk leuk vind!

33 likes

Ohhh die ruikt zó fijn!!
Als m’n dochter m heeft gesmeerd ruikt de hele badkamer lekker haha

3 likes

Prachtige jas zeg!

5 likes

Na jarenlang Asics sneakers gedragen te hebben, mijn eerste Nike Air Max gekocht.

29 likes

Dit is mijn favoriete schoen ooit. Hoop dat het jou ook goed bevalt.

3 likes

16 likes

Alsof ik geen jassen genoeg heb… deze kwam al een aantal keer voorbij op mijn socials, nu besteld en hopelijk zit ie lekker!

6 likes

Ninepine: dé hardlooplegging eens proberen! (nu met BF korting)

Zelesta: Dit wil ik al zo lang! Geen dekbedovertrekken meer. :partying_face: Twee van deze dekbedden voor 70,- best een goede deal! Nu hopen dat ze ook lekker aanvoelen. :wink:

11 likes

Ik heb nu ook een polyester dekbed dus ik zou niet weten wat dat voor verschil maakt voor mij eerlijk gezegd…

Microplastics niet over nagedacht eerlijk gezegd :grimacing: Kan ik altijd nog een speciale waszak voor aanschaffen :rofl: Is misschien sowieso wel een goed idee want ik heb heel veel polyester sportkleding die ik vaak was.

Maar ik haat het steeds te moeten wisselen van dekbedovertrekken etc. Ik stel het dan vaak uit en was minder vaak dan ik zou willen. Of ik lig wel eens zonder overtrek onder een gewoon dekbed (biecht), maar die is wit en dan vind ik een kleurtje leuker. Ik denk dat dit mij gaat helpen met mijn slaaphygiëne.

6 likes

Een lijst met passe partout voor al m’n dronken instax foto’s :joy:

Met black friday korting vond ik het wel een goeie prijs

6 likes

Lijkt me dat dat megaveel water kost!

6 likes

Ik heb niet zo’n dekbed maar het lijkt me praktischer om een laken onder je dekbed te doen en die elke week te wassen? Kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is om zo’n massief ding zo vaak in de wasmachine te stoppen!

7 likes

Loewe collectie verder uitgebreid. Almost there… @zwaardvis

Samenvatting

88 likes

Ga zo door :handshake::clap:

3 likes

Koffietafelboek, over interieur en de katten die er wonen!

36 likes

Waar heb je deze gekocht?

1 like

Ik woon niet in NL dus daar heb je niks aan denk ik maar ik heb het bij Amazon besteld!

5 likes

Ah ja, daar zag ik ‘m. Helaas voor de hoofdprijs. En bij Bol uitverkocht. Ik ga nog even verder speuren.

3 likes

Was je dat hele dekbed dan wekelijks of hoe moet ik dat zien?

5 likes

Nieuwste aanwinst :heart_eyes:

55 likes