Show je laatste aankopen #11

Oh wauw! Waar heb je deze gekocht? :star_struck:

4 likes

Intratuin zo te zien : https://www.intratuin.nl/intratuin-kerst-ornament-dino-paars-7-8-x-5-1-x-10-7-cm.html

8 likes

Ah, dankjewel! :purple_heart:

4 likes

4 likes

Na lang wikken en wegen, maar de oude deed het niet goed meer. En nu krijg een gratis pastaset erbij

image

59 likes

Je bent ons geen excuus/ uitleg verschuldigd hoor, geniet ervan! Heel benieuwd naar die pasta set ook.

18 likes

Ja je hebt wel gelijk! Maar voelde even gek deze aankoop omdat ik heel lang een hele grote Kenwood fan ben geweest.

2 likes

Hoezo meer water dan een was met een laken?

5 likes

Lijkt me dat er met een laken ook nog andere dingen bij passen, dus scheelt weer een extra was draaien

3 likes

17320159209697026391786375816456

33 likes

Ik ben nog steeds benieuwd of heb je geen zin meer te antwoorden haha
ga je deze dekbedden dan elke week (of hoe vaak je je bed ook wil verschonen) wassen?

2 likes

Dat is wel de bedoeling ervan (net als bijv in ziekenhuizen wordt gedaan)

2 likes

Oe jij gaat een leuke winter tegemoet :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb de pastaset ook en werkt helemaal prima. Ik gebruik het alleen niet heel vaak, dus tenzij je een fervent pastamaker bent en daar dus zin/tijd voor hebt vind ik het alsnog wel veel geld. Ik zou het denk ik niet nog eens kopen.

2 likes

Mijn beste aankoop ongeveer van de afgelopen jaren, veel plezier :smiley::smiley:

3 likes

Jaaa hij stond al zo lang op mijn lijstje, maar nu eindelijk toch maar overstag gegaan. Hoop dat het het waard is, maar als ik alle reviews en filmpjes die ik gezien heb mag geloven moet dat wel goedkomen.

4 likes

Ik gebruik hem best vaak, en vooral vrienden die zelf een handmachine hebben worden er heel blij van als we bij mij koken ipv bij hen. Ik heb hem bij een stocksale gekocht voor 80 euro geloof ik

1 like

Ja ik denk 1x in de twee weken. Waarschijnlijk de ene week hoeslaken/kussenslopen etc. en de andere week het dekbed. Excuse me als mensen me nu vies vinden dat ik het niet elke week doe. Ik ben/woon alleen en voor mij zal het niet zo’n verschil maken verwacht ik. Als ik soms hier lees dat er mensen zijn die meer dan 10 wassen per week draaien. Ik doe meestal 1 a 2 wassen per week. Dat zal dan misschien nu 2-3 per week zijn maar dat is niet erg, want dat is dus juist mijn punt: vaker mijn bed verschonen.

7 likes

Nou, klinkt prima toch!

5 likes

18 likes