ja ok prima whatever, en ook gewoon luie mensen moeten t allemaal zelf weten. dit dekbed is niet mijn heuvel (maar toch)
Ja, ik ook, maar bijvoorbeeld nu is het supervochtig en koud bij mij binnen en duurt het drogen van de was echt teringlang. Mijn dekbedovertrek heb ik maandag gewassen en vandaag pas op kunnen ruimen. Maar dat maakt dus niet uit of het mijn dekbedovertrek of mijn dekbed is, het duurt allemaal gewoon lang (spijkerbroeken zijn helemaal rampzalig )
Ik kan het me niet voorstellen dat iets dunners zoals het overtrek net zo lang duurt als een dekbed zelf. Of die wasbare dingen zijn veel dunner dan mijn dekbed, heb het nooit gezien eigenlijk. Ik stelde me zo’n dikke voor die amper past in een droger of die je echt over 2 rekken heen moet leggen als je het aan de lucht droogt
Daarom begon ik mijn bericht ook met
Geen idee wat voor materiaal het is, heb het ding al eeuwig en zitten geen labels meer aan, maar zal wel synthetisch zijn. Het is iig een superfijn dekbed, houdt me goed warm in de winter en koel in de zomer. En past makkelijk in mijn wasmachine en droogt dus praktisch net zo snel als mijn dekbedovertrekken
Zo attent
Ik wilde het bijna bestellen ( die teddy variant) en toen bedacht ik me dat dat helemaal niet op kan tegen mijn mega fluffy en krakend donzen dekbed
Ja, soms is het antwoord ook ‘voor mij’ en dat is dan wel weer fijn humbling
Dacht dat het een synthetisch microvezel achtig ding is. Microvezel doeken komen ook altijd zo dubieus droog uit de wasmachine, misschien dat dekbed ook
Oke bedankt allemaal voor jullie negatieve opmerkingen over het dekbed. Graag nu weer ontopic.
Je bent vergeten de kleur van je post aan te passen.
Uniqlo heattech handschoenen
Blij mee want zitten als gegoten.
Voelt altijd alsof je gratis schoenen hebt gewonnen, maar heb natuurlijk paar dagen geleden bij het inschrijven mijn CC gegevens ingevuld.
Eigen trouwring gekocht! Goed voorbereid want het is nog 6 maanden en verder heb ik nog niks geregeld

Nieuwe Susan Bijl, want ben laatst m’n tasje verloren en vind deze heel leuk met 6 verschillende kleuren
Van de nieuwe Leftover collectie
Wat mooi! Waar heb je deze vandaan?
Uiteraard weer Rouje aankopen. Ik wilde de groene jurk zo graag voor m’n verjaardag in september! Maar het was uitverkocht sinds halverwege september en sinds vandaag was het weer op voorraad. Dus ik ben super blij, ik kijk hier echt heel erg naar uit. Heb ik gelijk een jurk voor kerst haha. En het onderste setje ook gekocht, want ik keek er al naar sinds het online kwam en nu zit er 20% korting op en ik had ook nog is een kortingscode voor 20%, dus dat ging er ook nog is af
Via etsy, kan even de winkel niet meer vinden in m’n mailbox 🫠