Ik had de pastaset ook voor mijn oude Kenwood, en daar vond ik hem fijn werken. Vind het veel makkelijker dan een handset waardoor ik veel sneller zelf pasta maak (denk toch wel eens per 2 weken)! Ik verwacht dat dit bij de Kitchenaid niet anders zal zijn
Snap ik! Maar wat is het voordeel dan tov van een normaal dekbedovertrek? Je moet het dus even vaak wassen en dit lijkt me ook nog eens veel onhandiger wassen plus minder duurzaam (kan veel minder in de trommel).
Het voordeel is juist dat je hierbij géén dekbedovertrek meer hebt. En je dus ook nooit meer gedoe hebt met je bed verschonen en je dekbed netjes in het overtrek frotten. Of je dekbed die uit je overtrek zakt, waardoor je een stukje overtrek bovenaan hebt zonder dekbed erin.
Oke thanks! Zie er de winst niet echt in maar ben benieuwd naar de ervaring!
Ik zie het voordeel zelf ook niet hoor (zie dat je post hebt aangepast).
Ja bedoelde inderdaad het voordeel tov een normaal dekbedovertrek, zag dat mijn zin krom en onduidelijk was.
Enige wat ik denk: hoe droog je elke week zo’n mega deken?!
In een droger
Haha zo droog
Is toch 100 x meer moeite dan 2 min overtrek eroverheen trekken, kei slecht ook voor milieu en portemonnee de droger elke keer
Ik snap het nut van die dingen tov. een normaal dekbed met overtrek ook niet (maar ik vind het bed verschonen ook geen vervelend klusje en doe het elke zondag, want niks lekkerder dan een schoon bed), maar waarom zou het drogen van zo’n deken anders werken dan van normaal beddengoed? Of in de droger, of over het droogrek/een deur, net als je dekbedovertrek
Edit: en waarom is het slechter voor het milieu en je portemonnee om de droger aan te zetten voor een deken dan voor een dekbedovertrek?
Duurt bij mij althans veeel langer, zo’n dun dekbedovertrek droogt buiten binnen een paar uur, en het dekbed zelf duurt eeeecht lang haha hele dag ofzo
Dat verschilt dan waarschijnlijk per dekbed, ik heb geen droger en hang de mijne over mijn droogrek, net als mijn dekbedovertrek, en het duurt misschien wel ietsje langer voor mijn dekbed, maar scheelt echt weinig. In de zomer een uur of twee, in de winter een dag of twee (jeej, oud en slecht geïsoleerd huis )
Dag of 2 vind ik dus echt belachelijk lang haha
Ja ik heb dan ook niet zo een dekbed haha, maar dacht ja geef even antwoord
ligt toch ook niet lekker onder al dat polyester, krijg al rillingen als ik eraan denk. van dat fluttige wattenspul dat niks weegt en binnen de kortste keren gaat klonteren, wedden ook dat die tijk supersnel helemaal gaat pillen. sorry @ de kopers van dat dekbed maar het slaat gewoon nergens op
Zou het zelf ook niet hoeven, maar er zijn toch genoeg mensen met een fysieke handicap voor wie een dekbed in een hoes stoppen heel lastig/onmogelijk/te vermoeiend is en je hebt ook genoeg mensen met bv autisme/adhd of andere stoornissen voor wie het zo een kleinere taak lijkt en het daardoor wel kunnen en met een gewoon dekbed niet.
Ik denk ook altijd “voor welke mongool is dit bedacht dan”, maar dan denk ik na en het is meestal wel echt nuttig voor bepaalde groepen.
ja ok prima whatever, en ook gewoon luie mensen moeten t allemaal zelf weten. dit dekbed is niet mijn heuvel (maar toch)