Heb je dun of dik haar? Ben benieuwd of die cleansing paste ook voor dun haar werkt!
Ik heb fijn haar en voor mij werkt het. Wel iets voor max 1 keer in de week, want het maakt mijn haar wel wat droger.
Ik vond Glossier Reve toen ik hem net had opgedaan niet zo lekker, hij ruikt dan vrij sterk naar amandel. Maar later werd het meer warm en beetje houtachtig en dat vind ik wel heel lekker!
Wat een geinige cover heeft dat boek. Doet me denken aan de boeken van Gabrielle Zevin maar is duidelijk anders. Volgens mij kloppen een paar letters nu alleen nog niet (Lin bv en een paar andere), hopelijk kunnen ze dat oplossen voor de 2e druk
Edit: ik zie nu net op haar Insta dat het boek gratis te beluisteren is via Spotify premium, ik geef het daar een kans denk ik
Wat klopt er niet dan?
Ik zag dat laatste ook inderdaad maar wil lekker fysiek lezen. Bent heel benieuwd hoe het gaat zijn
De kleinere bijzettafelvariant 3 jaar terug al gevonden in de outlet, en nu liepen we tegen de salontafel aan in dezelfde outlet. Gemaakt van gerecycled speelgoed.
Ohja en niet mijn saaie beige foto natuurlijk. Deze tafel komt tussen kleuren te staan waar die thuishoort.
Nachtkastjes! Eindelijk, hebben echt wankele stomme dingen nu. Via vidaxl
Na 15 jaar dienst is mijn dvd-speler overleden en ik speel nog te vaak dvd’s af, dus werd het tijd voor een nieuwe.
Ik heb hem een paar dagen in huis en hij werkt perfect. Hij is veel sneller en compacter dan mijn vorige.
Woww lang geleden dat ik een dvd speler (in gebruik) heb gezien
Katten shirt van Urban Outfitters
Theedoek en de lekkerste geurkaars ever van Anthropologie, omdat ik daar nog een giftcard had.
Snap ik hoor, veel mensen om me heen zijn ook volledig overgestapt op streamingdiensten.
Maar ik wil juist wat minderen met streaming en wat vaker dvd’s gebruiken.
Wingspan ern mooie deal gesloten op marktplaats!
Dit is van Foekje Fleur toch? Zij is zo leuk!
Yes!
Als je van rechts naar links kijkt ontdek je een soort trapeffect op die letters (de linker letter ligt lager dan de rechter letter), maar dat is niet consistent doorgevoerd bij alle letters.
Maar dat komt omdat die letters verticale lijnen hebben, toch? En daardoor niet over elkaar heen kunnen vallen.