Show je laatste aankopen #11

Heb je dun of dik haar? Ben benieuwd of die cleansing paste ook voor dun haar werkt!

3 likes

Ik heb fijn haar en voor mij werkt het. Wel iets voor max 1 keer in de week, want het maakt mijn haar wel wat droger.

6 likes

Eindelijk! :hugs:

58 likes

Ik vond Glossier Reve toen ik hem net had opgedaan niet zo lekker, hij ruikt dan vrij sterk naar amandel. Maar later werd het meer warm en beetje houtachtig en dat vind ik wel heel lekker!

3 likes

Wat een geinige cover heeft dat boek. Doet me denken aan de boeken van Gabrielle Zevin maar is duidelijk anders. Volgens mij kloppen een paar letters nu alleen nog niet (Lin bv en een paar andere), hopelijk kunnen ze dat oplossen voor de 2e druk

Edit: ik zie nu net op haar Insta dat het boek gratis te beluisteren is via Spotify premium, ik geef het daar een kans denk ik :grin:

1 like

Wat klopt er niet dan?

7 likes

Ik zag dat laatste ook inderdaad maar wil lekker fysiek lezen. Bent heel benieuwd hoe het gaat zijn

3 likes

Nieuw bed! Maar dan in een licht grijze stof.

15 likes

De kleinere bijzettafelvariant 3 jaar terug al gevonden in de outlet, en nu liepen we tegen de salontafel aan in dezelfde outlet. Gemaakt van gerecycled speelgoed.

Ohja en niet mijn saaie beige foto natuurlijk. Deze tafel komt tussen kleuren te staan waar die thuishoort.

74 likes

IMG_9649
Nachtkastjes! Eindelijk, hebben echt wankele stomme dingen nu. Via vidaxl

6 likes

Na 15 jaar dienst is mijn dvd-speler overleden en ik speel nog te vaak dvd’s af, dus werd het tijd voor een nieuwe.

Ik heb hem een paar dagen in huis en hij werkt perfect. Hij is veel sneller en compacter dan mijn vorige.

25 likes

Woww lang geleden dat ik een dvd speler (in gebruik) heb gezien :smile:

10 likes

Katten shirt van Urban Outfitters

Theedoek en de lekkerste geurkaars ever van Anthropologie, omdat ik daar nog een giftcard had.

10 likes

Snap ik hoor, veel mensen om me heen zijn ook volledig overgestapt op streamingdiensten.
Maar ik wil juist wat minderen met streaming en wat vaker dvd’s gebruiken.

5 likes

17330856644346258304259985706617
Wingspan ern mooie deal gesloten op marktplaats!

23 likes

Setje om oa mijn door motten aangevreten kleren mee te fixen

26 likes

Dit is van Foekje Fleur toch? Zij is zo leuk!

3 likes

Yes!

6 likes

Als je van rechts naar links kijkt ontdek je een soort trapeffect op die letters (de linker letter ligt lager dan de rechter letter), maar dat is niet consistent doorgevoerd bij alle letters.

1 like

Maar dat komt omdat die letters verticale lijnen hebben, toch? En daardoor niet over elkaar heen kunnen vallen.

9 likes