Show je laatste aankopen #11

Kan toch ook een artistieke keuze zijn?

5 likes

Borduurpakket

32 likes

Wat leuk is dat borduurpakket! Waar heb je dit gekocht?

2 likes

Bij Breibrink, volgens mij is hij nu niet meer op voorraad maar kunnen ze hem wel nabestellen.

7 likes

Ik ben een soort omgekeerde grinch, hele jaar niet te genieten maar met kerst wil ik alles wat glittert en glimt

29 likes

Wat leuk allemaal! Is het H&M home of iets anders?

1 like

Het is allemaal van Zara Home!

2 likes

Rechtstreeks bij de artiest gekocht!

18 likes

Twilight schoenen! Wilde ook nog Team Charlie sokken voor mezelf en mijn moeder kopen en de YNMDATLNM shirt, maar die waren me te duur.

13 likes

Nieuwe regenjas :smile: (van Danefae)

34 likes

& @Llamacorn & @Freedom , ik heb een schapenwollen dekbed van de Lidl shop besteld omdat die een stuk goedkoper was dan die van de Texelse Wolweelde.

Maar dat ding kraaakt als een malle, lijkt wel alsof de buitelaag van papier of plastic zeil is. Is dat bij die van jullie ook? Even checken of dit geluid erbij hoort bij dit soort dekbedden

3 likes

Nee dat heb ik bij mijne niet. Volgensmij is bij deze de buitenlaag van katoen

7 likes

Haha ja kraakt idd, maar went wel!

Aankoopjes van de week:

Snuggs Black Friday 4 onderbroeken

Kruidvat bestelling Black Friday met shampoo en mascara en tandpasta

Zalando Black Friday bestelling: jas van Khujo

Yumeko Black Friday bestelling: de recycled dons dekens en overtrek

Voetentraining.NL hallux valgus training na mn speciale fysio :joy:

Vintage Ralph Lauren blouse in Kopenhagen

Veeeel te veel geconsumeerd #consumptieboomer dus nu is het geld op

4 likes

Hoe oud ben jij?

3 likes

Hahahha 29 :joy: en jij?
Edit: misschien dat het sarcasme qua consumptieboomer niet helemaal overkomt, het zijn nogal boomer aankoopjes dus vandaar. Ik zou liever foto’s erbij zetten maar het is al zo niet boeiend (en toch intens duur) dat ik die effort heb gelaten voor wat het is

5 likes

Waarom post je het dan als je het zelf al niet boeiend vindt? :sweat_smile:

7 likes

Zodat jullie allemaal kunnen zeggen ‘wauw wat sneu’ en ‘oh leuk nog een Khujo jas’

26 likes

Ooh oke! Ja bij die van mij is de buitenlaag ook 100% katoen, daarom ook des te raarder dat ie kraakt.
@Freedom oke goed om te weten! Tweede nacht eronder hoorde ik het inderdaad al minder. Dus ik ben nu hoopvol…

2 likes

Ja het wordt echt minder en na een week ofzo ligt het zo lekker dat je het beetje gekraak voor lief neemt :grin:

2 likes