Jaeger heeft ook veel 100% wol en een hele andere prijscategorie dan Max Mara. Maar ik zie best veel 100% wol eigenlijk
Ik kreeg vorig jaar een soort van outlet site doorgestuurd met allemaal wollen jassen met o.a. MaxMara geloof ik. Zal eens kijken of ik die link kan terugvinden.
Waarom lijkt dit op een broodje?
Wollen jassen/mantels zijn heel goed en betaalbaar vintage/tweedehands te vinden! Zelfs in “gewone” kringlopen kom ik ze vrij regelmatig tegen
Ja, ik heb ook twee prachtige vintage wollen mantels van echt hele goede kwaliteit, terwijl ze zeker al 40 jaar oud zijn. Dan merk je pas hoe slecht de kwaliteit is van veel (fast fashion) merken, hoewel ze daar dan ook nog €80-€120 voor durven te vragen!
Echt heel erg bedankt dat je dit hier deelde, dit is de favoriete boekenreeks van mijn vriend en volgens mij weet hij niet dat er een nieuw deel is! Heb het als kerstcadeau voor hem gekocht
Haha geen probleem hij is vandaag toevallig asngekomen, wel met vertraging, hopelijk heb jij daar geen last van!
De pastaset kwam deze week binnen! Net fettuccine gemaakt en beviel heel goed! Denk dat ik binnen een kwartier (nadat het deeg langer gerust had natuurlijk) pasta had die gekookt kon worden. Veel lekkerder dan supermarkt pasta.
(Zou het niet doordeweeks gebruiken want vind het teveel rommel geven en duurt net te lang)
Deze vallen heel groot, dus gaan bij mij retour! Vind ze ook een beetje lomp.
Oeh leuk!
Als je er een handigheidje in krijgt wordt de rommel en het gedoe ook minder! Bij mij zat de eerste paar keren de keuken vol met bloem, maar ondertussen zie je het niet eens meer aan mijn keuken.
Je kan het deeg dan ook de avond van te voren al maken en dan de dag zelf alleen uitrollen en snijden. Scheelt extra tijd.
Wat een leuke plankjes heb je! Waar zijn die van?
Dankje! Van h&m home
Tof die plantjes! Meteen 2 gekocht