Show je laatste aankopen #11

Het model heet Vega van Max Mara Weekend! Op hun eigen website was er nog één maat (zij hebben Italiaanse maten online staan) beschikbaar, ik heb via Claudia Sträter besteld.

4 likes

Lululemon

4 likes

Linoprint gemaakt door @ciselering echt hele mooie kwaliteit! Haar website

72 likes

Jaaaa ik heb laatst de risoprint van de puffin besteld. Echt prachtig! :smiling_face_with_three_hearts:

Mijn aankoop vandaag met cadeaubonkerstpakket. Pastaopzetstukken voor mijn keukenmachine.

11 likes

en @KipTokTok lieeeeeef :heart:

3 likes

Zo’n haarband om eens te proberen, blij mee!

Niet mijn foto, maar als voorbeeld hoe het eruit ziet:

15 likes

Lululemon

11 likes

Oh dit is zo leuk! Echt zo jammer dat ik hier veel te weinig haar voor heb en je daarom ziet dat het nep is

5 likes

Wat mooi! :heart:

4 likes

Hahhaa ja niet echt een early adopter :coffee:

7 likes

Ik vind het ook altijd heel leuk, maar zo een band blijft niet om mijn hoofd zitten, omdat ik te weinig tummy time heb gehad als baby :joy:

8 likes

Huh? Deze snap ik niet :joy: Als ie afzakt dan krijg je m niet meer op je hoofd omdat je motorische ontwikkeling niet voldoende is gestimuleerd? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Waarschijnlijk een vrij plat achterhoofd.

9 likes

Wat @FrozenFlame zegt. De band aan de onderkant schuift dan omhoog.

8 likes

Ah soooo, had een baby op de buik in gedachten. Maar dus veel op de rug gelegen!

3 likes

Hahaha ik heb dit ook met haarbanden, maar ook echt nooit aan gedacht dat dit er mee te maken zou kunnen hebben :rofl:

1 like

:sparkles: Vast niet meer op tijd voor oud en nieuw maar anders wel op tijd voor de afstudeer borrel die ik ga organiseren :sparkles:

14 likes

Met 10% korting. Wel erg duur maar zoo mooi.

16 likes

Met 50% :women_with_bunny_ears:

9 likes

In de pre-order

20 likes