Van 69,99 voor 23 euro bij Monki, hopelijk nog op tijd voor kerst en anders voor oud & nieuw:
En deze waren ook in de sale en vond ik er wel goed bij passen:
Van 69,99 voor 23 euro bij Monki, hopelijk nog op tijd voor kerst en anders voor oud & nieuw:
En deze waren ook in de sale en vond ik er wel goed bij passen:
Oehh love it!
Van mijn kerstcadeaubon die ik van m’n werk kreeg gekocht (zelf nog wat bijgelegd)
Waterkoker met temperatuurmeter
Nieuw flesje
Waar zijn die leuke hoesjes voor je telefoon van? Ik wil ook die popsocket met kaarthouder kopen maar ik las dat je daar ‘harde’ hoesjes voor nodig hebt. Ik heb zelf nu alleen siliconen buigzame.
Staat er gewoon op toch? Burga
Sorry, blinde kip en net wakker😂
Ik heb die van mij al twee jaar op een siliconen hoesje zitten.
O dat vind ik top om te horen
Ik was al een tijdje op zoek naar zulke laarzen, maar vond of het leer te glanzend, de schacht te wijd, de hak te hoog of de neus niet mooi, dus hopelijk bevallen deze wel.
En een burgundy jas
Oh, je jas! Is deze helemaal van wol? Ik zoek een 100% wollen mantel namelijk
Nee deze is 0% wol
Ik wacht op de Mango sale, die heeft ook fijne wollen mantels.
Ho, dit was voor voor @Ovenwant
Volgens mij is dit echt een mythe. Ik heb echt nog nooit een 100% wollen jas gezien, hoe high end het merk ook is.
MaxMara heeft jassen van 100% wol. Wel erg duur helaas, wel tweedehands wat betaalbaarder bij hartendief in Leiden.
Huh zelfs &otherstories heeft jassen van 100% wol, zelfs verantwoord wol.
Dat is niet waar hoor. Sowieso veel merken (bijvoorbeeld armed angels) die mantels maken met alleen een voering van ander materiaal maar als je een beetje zoekt kan je ook echt wel volledig wollen mantels vinden.
Ik heb een 100% wollen jas, maar zoals al genoemd een MaxMara (wel een iets goedkopere lijn maar was alsnog een rib uit m’n lijf )