Upgrade vanaf een 2e hands iPhone 11, wereld van verschil!
De pastaset kwam deze week binnen! Net fettuccine gemaakt en beviel heel goed! Denk dat ik binnen een kwartier (nadat het deeg langer gerust had natuurlijk) pasta had die gekookt kon worden. Veel lekkerder dan supermarkt pasta.
(Zou het niet doordeweeks gebruiken want vind het teveel rommel geven en duurt net te lang)
Deze vallen heel groot, dus gaan bij mij retour! Vind ze ook een beetje lomp.
Oeh leuk!
Als je er een handigheidje in krijgt wordt de rommel en het gedoe ook minder! Bij mij zat de eerste paar keren de keuken vol met bloem, maar ondertussen zie je het niet eens meer aan mijn keuken.
Je kan het deeg dan ook de avond van te voren al maken en dan de dag zelf alleen uitrollen en snijden. Scheelt extra tijd.
Wat een leuke plankjes heb je! Waar zijn die van?
Dankje! Van h&m home
Tof die plantjes! Meteen 2 gekocht
Wat leuk zeg! Ben haar direct gaan volgen op instagram
Net gepast in de winkel en een net iets te kleine maat was veel te kort, en de net wat te grote maat enorm lang. Heb nu de twee maten daartussen besteld en hopelijk zit daar een perfecte tussen.
Die broek heb je een link?
Het model heet Vega van Max Mara Weekend! Op hun eigen website was er nog één maat (zij hebben Italiaanse maten online staan) beschikbaar, ik heb via Claudia Sträter besteld.