Show je laatste aankopen #11

Upgrade vanaf een 2e hands iPhone 11, wereld van verschil!

12 likes

Even iets anders doen dan haken

14 likes

De pastaset kwam deze week binnen! Net fettuccine gemaakt en beviel heel goed! Denk dat ik binnen een kwartier (nadat het deeg langer gerust had natuurlijk) pasta had die gekookt kon worden. Veel lekkerder dan supermarkt pasta.

(Zou het niet doordeweeks gebruiken want vind het teveel rommel geven en duurt net te lang)

6 likes

Met merino wollen inleggers want ik heb altijd koude voeten

23 likes

Deze vallen heel groot, dus gaan bij mij retour! Vind ze ook een beetje lomp.

3 likes

Oeh leuk!

Als je er een handigheidje in krijgt wordt de rommel en het gedoe ook minder! Bij mij zat de eerste paar keren de keuken vol met bloem, maar ondertussen zie je het niet eens meer aan mijn keuken.

Je kan het deeg dan ook de avond van te voren al maken en dan de dag zelf alleen uitrollen en snijden. Scheelt extra tijd.

4 likes

Nepplantjes die met de hand gemaakt zijn van stof

Bobbine Berden
Potjes HEMA & Sissy Boy

41 likes

Kerstcadeautje aan mezelf

11 likes

Wat een leuke plankjes heb je! Waar zijn die van?

5 likes

Dankje! Van h&m home

3 likes

Tof die plantjes! Meteen 2 gekocht

3 likes

Wat leuk zeg! Ben haar direct gaan volgen op instagram

5 likes

En de verjaardagscadeau voor mijn vader is ook weer geregeld

21 likes

Net gepast in de winkel en een net iets te kleine maat was veel te kort, en de net wat te grote maat enorm lang. Heb nu de twee maten daartussen besteld en hopelijk zit daar een perfecte tussen.

11 likes

11 likes

Zes roze muurbloempjes

37 likes

Die broek :smiling_face_with_three_hearts: heb je een link?

4 likes

Het model heet Vega van Max Mara Weekend! Op hun eigen website was er nog één maat (zij hebben Italiaanse maten online staan) beschikbaar, ik heb via Claudia Sträter besteld.

4 likes

Lululemon

4 likes

Linoprint gemaakt door @ciselering echt hele mooie kwaliteit! Haar website

72 likes