Show je laatste aankopen #11

Ben heel benieuwd, zou je tzt een kleine update willen geven over hoe hij bevalt?

11 likes

Ik ben oprecht benieuwd hoe je dit doet met wisseldiensten, sociaalleven, kind, hond en partner :sweat_smile:

4 likes

Heel benieuwd.

10 likes

Op vrije dagen in de ochtend zwemmen en dan later nog naar de sportschool of direct erna gaan hardlopen. Als mijn kind naar de opvang is en ik moet werken heb ik 2 uur om naar huis te rijden en te sporten voor ik haar moet ophalen.

Mijn vader is met pensioen en kan vaak wel 1/2 uurtjes oppassen. Mijn vriend werkt vanuit huis dus dat is ook makkelijker.

En ik heb een fiets op zolder waar ik in de avond op kan trainen als kind in bed ligt.

En verder doe ik nooit ‘niks’ en heeft mijn huishouden en alle andere dingen verder een lagere prioriteit :joy:

Maar het is veel geregel en gedoe waar ik soms heel gestresst van ben omdat ik een heel ongeorganiseerd persoon ben.

44 likes

Echt zo knap

5 likes

Niks concreets behalve een hyrox wedstrijd en wat hardloop dingen waar ik me voor heb ingeschreven. Vooral voor mn eigen plezier en sanity

12 likes

Een nieuwe omdat mijn oude kapot is en ik mijn hobby van 3d prints overschilderen weer kan voortzetten :grin:

20 likes

Heb je hier een foto van? Wat moet ik me er bij voorstellen?

3 likes

Ow joh, ik wist niet dat dit iets was wat particulieren thuis hadden staan. Dacht dat dit soort fancy dingen alleen bij hippe jonge bedrijven te vinden was. Super vet

6 likes

Ik had dit al een keer op het forum gezet, maar met mijn vorige heb ik het catan spel helemaal geprint en geschilderd.

116 likes

Wauw echt prachtig, zo netjes gedaan!

2 likes

Met wat voor verf doe je dit? Mijn vriend heeft een 3D printer en we hebben het er laatst nog over gehad dat ik zei: ik wil iets beschilderen!! :smile:

1 like

Heel vet! Ik hoop ook ooit weer eens het sporten te kunnen oppakken.

4 likes

Ik deed altijd paint by number en daar gebruik ik de overblijfselen van. Van die acrylverf van de action/hema werkt niet bij mij. Die van het merk Amsterdam dan weer wel :relaxed:

2 likes

Acrylverf van bijv merk Amsterdam is hier geschikt voor, maar ook acrylstift omdat het wat dikker is. Dunne laagjes gebruiken helpt ook, als de acryl wat dunniger is.

2 likes

5 likes

44 likes

Deze ruikt zo geweldig

8 likes

Lekker kleurtje!!

3 likes

Gisteren even de :sparkles: lokale ondernemer :sparkles: gesponsord

Antiquariaat

Voor mijn pull-ups

Okee dit is niet echt een lokale ondernemer maar wel een fijne sample sale

Tweedehands