Show je laatste aankopen #11

Aangezien we in maart een andere bank krijgen (de oma van mijn vriend doet haar bank weg na minder dan een half jaar omdat ze hem toch niet fijn vindt zitten, en het is echt een hele toffe cognac-kleurige bank! :heart_eyes:) en we al een tijdje naar nieuwe kussens aan het kijken waren bij Sissy-Boy, nu met de sale eindelijk ingeslagen:

En onze vlucht naar Stockholm geboekt :heart: lekker met mijn verjaardag een weekje weg!

62 likes

Ik had wat cadeaubonnen

Fit to Print (NL)

19 likes

Vest Sézane

21 likes

Mijn jurk voor nieuwjaar is toegekomen :thumbsup: (mijn schuld, ik heb te lang getwijfeld)

Van AllSaints via Sellpy voor maar € 20 :cool:

10 likes

Pff ik heb precies dezelfde besteld. Ik heb sinds begin september geen kleding gekocht maar ben gezwicht voor deze.

6 likes

Lekker op tijd voor komend jaar in ieder geval

5 likes

Zwarte cargobroek van geborsteld katoen van Lucy & Yak

25 likes

Heerlijk aankoop

image

9 likes

Very blij mee

12 likes

Oeh ben hier heel benieuwd naar! De verpakking is zo leuk maar heb veel negatieve reacties gelezen dat het niks boeiends is

3 likes

Ik heb de goudkleurige en het is een lekker glosje maar zoals alle gloss na 15 minuten wel weer verdwenen. Het ruikt wel lekker :honey_pot:

8 likes

En @ZusjevanJoost ze hebben ze laatst geherformuleerd! Ik vind dit in ieder geval een hele mooie kleur, die zeker 2 uur zichtbaar bleef ondanks koffie drinken en snacken. En nu na 4 uur voel ik ook nog steeds een dun laagje zitten. Dus ik ben in ieder geval wel tevreden erover!

7 likes

Zelfde als met die haarolie van Gisou.
Het ruikt heerlijk maar het is gewoon silliconen olie net als de goedkope olietjes van een paar euro.

De prijs is het merk en de geur is lekker :money_with_wings::moneybag:

5 likes

Misschien voor het eerst gekleurde lipproducten die ik echt goed vind staan gevonden. :sparkles:

Deze combo!

Screenshot_20250110-112742~2
(Niet mijn foto lol ik ben heel old school geïnfluenced!!!)

5 likes

Ja sws vanaf het begin door eerst duizenden mensen te gaan volgen en als ze haar gingen volgen, weer ontvolgen zodat ze steeds meer volgers kreeg en steeds op de verken pagina kwam op de oude insta.

:smiling_face_with_tear:

Jezus wat een rare tekst heb ik geschreven zie ik nu.

Maar jullie snappen me vast :laughing:

7 likes

Ik wist niet dat Gisou van haar was :scream: wel sick dat ze daar zoveel succes mee heeft, ik zie dit merk altijd in de Sephora

16 likes

Ook door haar insta, ze heeft >7 miljoen volgers.

5 likes

Ja reden om het dus niet te kopen, weinig gunfactor

Voor mij iig :smiling_face_with_tear:

1 like