Nee die is uit de sale bij de Zara home
Door de opwarming van de aarde, ga je die kleuren nauwelijks gebruiken
Nou, ik heb dus op weerplaza gekeken tot hoe ver ik nu moest inkopen. Dit is voor tot 15 graden celcius hahaha!
Maar ik ga nog ff kijken, want originele plan heeft de witte kleur voor -6 wtff
O, dan valt het mee. Als dit wol was voor -5 graden, dan had je het niet hoeven kopen
Ik geloof echt niet dat we nog de -6 aantikken
Mensen moeten echt minder gaan vliegen. Dan wordt mijn kleedje leuker
Ik dacht ff dat dit hippe haarverf was
Daarom dacht ik na het posten ook direct: ik moet even een beschrijving erbij doen wat het is haha.
Is dat zo’n critical alignment strip?
Ben heel benieuwd, zou je tzt een kleine update willen geven over hoe hij bevalt?
Ik ben oprecht benieuwd hoe je dit doet met wisseldiensten, sociaalleven, kind, hond en partner
Op vrije dagen in de ochtend zwemmen en dan later nog naar de sportschool of direct erna gaan hardlopen. Als mijn kind naar de opvang is en ik moet werken heb ik 2 uur om naar huis te rijden en te sporten voor ik haar moet ophalen.
Mijn vader is met pensioen en kan vaak wel 1/2 uurtjes oppassen. Mijn vriend werkt vanuit huis dus dat is ook makkelijker.
En ik heb een fiets op zolder waar ik in de avond op kan trainen als kind in bed ligt.
En verder doe ik nooit ‘niks’ en heeft mijn huishouden en alle andere dingen verder een lagere prioriteit
Maar het is veel geregel en gedoe waar ik soms heel gestresst van ben omdat ik een heel ongeorganiseerd persoon ben.
Echt zo knap
Is er een doel waar je naartoe werkt, lijkt me alsof je voor een triathlon traint ?
Niks concreets behalve een hyrox wedstrijd en wat hardloop dingen waar ik me voor heb ingeschreven. Vooral voor mn eigen plezier en sanity
Dit kende ik niet, succes hiermee ik hoop dat je wint !
Een nieuwe omdat mijn oude kapot is en ik mijn hobby van 3d prints overschilderen weer kan voortzetten
Heb je hier een foto van? Wat moet ik me er bij voorstellen?
Ow joh, ik wist niet dat dit iets was wat particulieren thuis hadden staan. Dacht dat dit soort fancy dingen alleen bij hippe jonge bedrijven te vinden was. Super vet