De lily2 juist wel toch? Ik heb de “gewone” Lily en die heeft inderdaad geen gps
Ah zowaar geen shitstorm aan negatieve reacties zoals toen ik de aankoop deed na black friday.
Ik heb 'm trouwens teruggestuurd want ik vond hem veel te licht en dun. Niet fijn voor in de winter! Daarnaast is mijn wasmachine toch kleiner dan ik dacht en paste het er niet goed in.
Ik las op internet ook heel veel negatieve reviews over naden die snel kapot gaan / los laten.
En de klantenservice was rond de feestdagen onbereikbaar. Het heeft een maand geduurd voordat ze mijn retour terugbetaald hebben. Ik ga er echt nooit meer bestellen!
Ik zie nu ook dat die kortingsprijs aantrekkelijk lijkt maar exact dit dekbed was met BF 1+1 gratis voor € 69 euro en nu zogenaamd €99,95 met 30% korting. Dan weet je ook eigenlijk wel dat je teveel betaalt.
Sorry nou ben ik precies zo’n partypooper als iedereen die toen op mij reageerde
Nee ook niet, alleen via smartphone
Haha, mijn vriend wilde deze dennenappel laatst bijna weggooien (hij heeft ‘m jaren geleden in Italië gevonden), maar ik vind ‘m veels te mooi!
Ah ja zie het nu. De Lily 2 active heeft wel ingebouwde gps, die is ook iets duurder
Bureau van Casa voor mijn werkkamer
Een enorme voedersilo voor kleine vogeltjes
Het is echt koud nu dus ik zie veel kleine vogeltjes hier. Ik heb al een klein voederhuisje en die wordt de hele dag gebruikt (helaas ook door duiven en halsbandparkieten). Deze kan alleen gebruikt worden door mezen, mussen en vinkjes
Dit is top zeg! Waar vind ik dit?
Ik heb hem hier gekocht: Beschermpakket Adventurer 40 cm
Ik vind het wel heel duur dus ik heb lang getwijfeld. Maar toen ik buiten keek en een paar wachtende mezen in de mistige kou zag zitten terwijl de halsbandparkieten los aan het gaan waren ben ik toch overstag gegaan
Aiiiii. Idd, prijzig! Ik ga even verder zoeken, vind 't concept heel leuk.
Heb je deze al in gebruik? Ik heb nml zo’n kooitje gekocht om pindakaas in te doen zodat de eksters die niet binnen een dag leeg eten maar de kleine vogeltjes lijken dit niet te begrijpen want ze maken er geen gebruik van ben benieuwd of het hierbij beter is.
Je hebt ook veel andere voederhuisjes op die website, ook wat kleinere en goedkopere!
@Takkie ik heb een paar jaar terug wel een een goedkope kleinere versie hiervan gehad, die is inmiddels stuk maar die werkte prima en de mezen gingen er gewoon in. Het duurde wel even voor ze het doorhadden, maar zodra dat was gebeurd bleven ze wel komen.
Mosterd na de maaltijd dit maar de generation 3 heeft een wereldwijd bestuurbare app, was ook leuk geweest
Ah ja!!! Ik heb trouwens nog wel een wevibe met een vergelijkbare functie volgensmij, goeie!
Blijkbaar kun je in de Ikea app artikelnummers invoeren om te checken of iets van een nieuwe collectie al in de winkel ligt. Ik zat op deze stoel te wachten, maar hij was er dus al Ga hem zo in elkaar zetten.
Edit: awh sad de kleur is anders dan ik verwachtte/hoopte. Ik ga morgen nog bij daglicht kijken…
Wat is het artikelnummer?
005.819.18
Als je googelt op ‘nytillverkad part 6 pdf’ kun je een overzicht vinden van alle producten uit de nieuwe collectie.
Het werkt jammer genoeg niet in België. Is een leuke stoel!
Ah jammer! Heb je het ingevoerd in de zoekbalk of gedrukt op dat barcode-scan-knopje? Want bij de zoekbalk doet ie het bij mij ook niet, maar via die andere knop en dan handmatig het artikelnummer invoeren wel. Je moet wel eerst een filiaal selecteren waar je wil kijken of het op voorraad is. Hopelijk helpt dit!
Edit: ik zie dat ie het nu niet doet omdat de Ikea dicht is. Misschien kun je het morgen dan proberen? (Ook een tip voor anderen die het willen proberen)