Show je laatste aankopen #11

Ja inderdaad. Je voelt zelf toch of je goed geslapen hebt of niet?

10 likes

Oh vrienden van mij sturen in de groepschat altijd screenshots van hun slaap grafieken en gaan dat dan helemaal vergelijken en analyseren. Echt mateloos oninteressant.

6 likes

Oh ja supersaai maar dat heb ik ook met die body battery

2 likes

Ik heb een polar en draag hem ook niet meer tijdens het slapen. Dat ding ging midden in de nacht nog wel eens af met kom in actie omdat die geen beweging registreerde.

12 likes

HAHAHA.

4 likes

Nasty little polar :laughing:

2 likes

Ben benieuwd! Zag er ook 1 met teddystof die mega cute was.

4 likes

Moccamaster

96 likes

Leuke kleur ook!

10 likes

L.K. Bennett via Vinted.
Binnenkort een semi-fancy feestje en de enige nette pumps die ik nog heb na een vrij rigoreuze opruimsessie hebben enorm hoge naaldhakken en heb ik vooral vanwege sentimentele redenen bewaard, want er langer dan 5 min op lopen/staan kan ik niet meer :smile: Dus hoop dat deze een beetje vriendelijker voor mijn voeten zijn (blokhak en 7cm)

26 likes

erg mooi!!!

5 likes

Benieuwd wat je ervan vind! Ik twijfel over die met teddy voor in de caravan

2 likes

Mooie kleur!

Ik ben wel benieuwd wat je er van vindt. Ik heb onlangs ook een gekocht, maar ik ben erg ontevreden over de kwaliteit van het apparaat zelf. De koffiepot ‘krast’ ook steeds over de warmhoudplaat bij het terugzetten Had ik dat van te voren geweten, had ik 'm niet gekocht.

4 likes

Hmm echt? Was het een nieuwe? Ik heb alleen tweedehands gehad (ook echt oude) en waar ze juist om bekend staan is dat ze zo lang meegaan!

3 likes

Nee daar hebben wij geen last van, hij bevalt juist heel goed!

2 likes

Ik heb hem nu vijf jaar en ik ben nog steeds erg tevreden. Je kunt ook alle onderdelen vervangen, wat ik heel fijn vind. Ik heb zelf alleen nog maar het lichtje vervangen en wil nog het metalen ding waar het water uit komt vervangen want die begint te roesten. Het lampje kreeg ik gratis opgestuurd met instructies nadat ik de klantenservice mailde dat de casing ervan kapot was gegaan.

De koffiepot ziet er bij mij nog als nieuw uit.

1 like

Ja, helemaal nieuw. In december gekocht en vrijwel direct heb ik 'm op advies van de leverancier terug gestuurd voor reparatie. Omdat de pot veel te strak onder het filter zat was na 5 keer koffie de warmhoudplaat al beschadigd.

Deze week kreeg ik 'm na een maand terug en is het iets beter, maar past het nog steeds niet goed. Ik baal hier ontzettend van omdat ik inderdaad zoveel goede verhalen hoor en ik 'm daarom eigenlijk ook heb gekocht.

Inmiddels nog in contact met de leverancier, maar de enige oplossing tot nu toe wat ze aangeven is opnieuw een reparatie. Ik heb 'm nog niet eens weer gebruikt!

Ik weet niet hoe ik een tekst kan verbergen, dus mijn excuus dat ik mensen verveel met mijn ‘verhaal’

3 likes

Oh geloof me dit is niets vergeleken met wat je soms voorbij ziet komen

17 likes

Wij hebben hem nu zes jaar en herken dat schrapen helemaal niet. Een keer een nieuwe pot moeten kopen omdat ik hem in de gootsteen op de rand liet vallen. Maar goed, dat was mijn eigen schuld.

1 like

Deze boekenhouder - of hoe noem je zoiets?

Zo ziet ie er bij ons thuis uit:

26 likes