Show je laatste aankopen #11

De poef. Van Sissy-Boy.

40 likes

Verjaardagscadeau voor mijzelf

11 likes

Ohhh leuk, ik mis Animal Crossing een beetje, heb ik echt heel veel gespeeld tijdens Corona.

8 likes

Boek

3 likes

7 likes

H&M

22 likes

Mijn Fitbit had steeds mankementen. Dan kreeg ik steeds wel weer een nieuwe maar was er klaar mee. Dus heb nu een Garmin gekocht. Het eerste hardlooprondje vanmorgen beviel al goed!

50 likes

Wauw die is mooi! Kun je ook je whatsapp berichtjes erop lezen?

5 likes

Ja, dat kan!

2 likes

Ik vind je armbandjes heel leuk! Waar zijn die van?

1 like

Ze zijn van By Nouk!

5 likes

Ik had van de week idd dat hij een dutje had geregistreerd terwijl ik de bankaardappel aan het uithangen was. Niet slapende.

2 likes

Ja dit doet mijn Garmin ook! best storend

2 likes

Oh dat is wel jammer ja! Ik was niet van plan m’n slaap te meten maar wel stom dat het niet goed werkt.

Ik heb besloten mijn Garmijn inderdaad niet meer te dragen 's nachts. Als ik een dik uur wakker lig, denkt hij alsnog dat ik licht heb geslapen. Als ik een vreselijke nacht had, heb ik ineens een heel opgeladen body battery en na een goede nacht haal ik soms net een score van 40.

En het meten van kilometers gaat ook niet echt lekker. Laatst een wandeling van 32km gedaan en mijn Garmin registreerde er 40 :woman_shrugging:t3:. Maar goed, ander type dan die jij hebt @ZusjevanJoost dus hopelijk is die beter. De Lily2 kan ik in ieder geval niet aanraden, al is 'ie nog zo mooi

1 like

Ik hoorde laatst een slaapwetenschapper op de radio zeggen dat geen enkele smartwatch die slaapfases betrouwbaar kan meten, want daarvoor moet je hersenactiviteit meten, en dat kan er geen een.

54 likes

Leeeuk dankje!

3 likes

Nieuwe telefoon, hoognodig en door een regeling op mijn werk kan ik voor de verandering eens een telefoon kopen die geen aardappel als camera heeft en een scherp beeld geeft. Nu nog een leuk hoesje erbij vinden (als in, ik weet wat ik zoek, maar nu nog vinden)

7 likes

Ik zou het ook niet eens willen weten, zou daar alleen maar gestrest van worden denk ik :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja echt niet goed. Toen ik merkte dat ik op m’n horloge keek 's ochtends om te zien of ik goed geslapen had, wist ik dat hij af moest :sweat_smile:

7 likes