Show je laatste aankopen #11

Het werkt jammer genoeg niet in België. Is een leuke stoel!

2 likes

Ah jammer! Heb je het ingevoerd in de zoekbalk of gedrukt op dat barcode-scan-knopje? Want bij de zoekbalk doet ie het bij mij ook niet, maar via die andere knop en dan handmatig het artikelnummer invoeren wel. Je moet wel eerst een filiaal selecteren waar je wil kijken of het op voorraad is. Hopelijk helpt dit!

Edit: ik zie dat ie het nu niet doet omdat de Ikea dicht is. Misschien kun je het morgen dan proberen? (Ook een tip voor anderen die het willen proberen)

4 likes

Aah ja dat werkt! Merci voor de tip

5 likes

17373812550953876024740548297558
Een massage geboekt op m’n verjaardag

De allerfijnste mascara voor m’n rechte wimpers

16 likes

Met 75% korting bij Kruidvat gekocht, samen € 4,47. Het onderste boek is een vervolg op een boek dat ik zaterdag bij de kringloop heb gekocht dus extra blij mee.

15 likes

Tweemaal de Vitra Panton classic chair op Marktplaats gescoord. Deze staan al járen op mijn wensenlijstje en had afgelopen zomer besloten dat alles qua opbrengsten van mijn eigen verkochte spullen op Vinted en Marktplaats in een apart spaarpotje op de rekening gingen. Met als doel dit soort aankopen te doen daarvan. En ook nog eens een super goede deal gescoord. Zo blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

77 likes

Heel mooi! Die stoelen vind ik zo vet! Ben benieuwd hoe je ze gaat stylen.

Voor mijn nieuwe huis

17374032052401278068519609662895

17374032676747601115565839478128

Echt zin om er een kleurrijke geheel van te maken.

49 likes

Wat een leuke klok! Waar heb je die gekocht? Google image laat net een andere zien.

5 likes

Dankjewel! Hij is van de Xenos.

In de winkel zag ik hem ook nog in groen/blauw.

3 likes

Tulpenvaas van de HEMA

43 likes

Plz don’t be ugly

14 likes

Week naar New York met m’n bestie :heart:

87 likes

Haha ik ben erg benieuwd! Ik krijg 'm straks binnen dus zal na het weekend een reviewtje doen

6 likes

:’)

11 likes

Ben benieuwd wat je er van vind als je het wilt laten weten?
Ik heb een bril maar nog niet goed opgenomen in mijn dagelijks ritueel en merk er dus ook weinig van.

1 like

Ik hoop dat ik het ook consistent ga kunnen gebruiken. :stuck_out_tongue:

4 likes

I return: 9/10, prima dekbed, no notes.

Dik genoeg voor mij in ieder geval! Maar ik kan me voorstellen dat als je dons of écht een dik dekbed gewend bent het te dun aanvoelt. Ik lig al jaren onder een tissue van de IKEA dus dit was een stap vooruit.

3 likes

Ik ontdekte dat deze gisteren is verschenen en ik vond nog een limited edition :clap:t2:

18 likes

Waar heb je deze nog gevonden?

2 likes