Ben je ook een die hard als je rent op hardloopschoenen dan. Is toch niet raar dat je schoenen koopt specifiek voor de activiteit waarbij je ze draagt
Ja, dat moet je uiteraard gewoon op je slippers doen, kom nou. Ga toch geen speciale hardloopschoenen aanfschaffen
Ik doe dit nu ook al 2 jaar ofzo en heel fijn, maar ik heb het idee dat het nu begint te knellen? Kunnen je voeten gespierder worden?! Misschien zie je me over een jaar met van die barefeet schoenen, wie weet waar dit eindigt.
Oh nee, daar wil ik niet aan hoor! Heb je de bredere maat al geprobeerd? Ik zie ook weleens mensen hun schoenen uitdoen en liften op sokken.
Haha toen ik mijn aankoop postte dacht ik nog: “ik hoop dat niemand gaat zeiken dat ik AF1s koop om te sporten” maar het lijkt alsof de AllStars van ZusjevanJoost de bliksem afleiden.
Morgen nog wat bloemen en dan is het weer gezellig in huis.
Deze wilde mijn zoontje heel graag voor op zijn kamer.
En deze frietjes voor de hond van een vriendin.
Ik zag een paar weken terug iemand op blote voeten op een loopband
Haha ik wist oprecht niet dat platte schoenen daar fijn voor zijn.
Verbaast me dat de sportschool daar ook niks van zegt.
Het is de basic fit snap ook niet dat je dat zelf niet ranzig vind. Met sokken klinkt dan direct een stuk minder vies hahaha.
Oh nee de bredere maat ken ik niet, thanks!
Op sokken doen mensen ook inderdaad, schijnt wel heel goed voor je voeten en grip te zijn
Jaloers! Heb je een beetje goede plekken?
Eerste avond premium zitplaats en tweede avond categorie 1 .
Jas van kasjmier van Theory
T-shirt van Theory
Demetria pantalon van Theory
Ben in Maleisië dus als eerste natuurlijk kopi tarik

Ja, je hebt gelijk. Ik had het anders moeten omschrijven!
Mumford & Sons in de Melkweg!
Melkweg?! Whut