Show je laatste aankopen #11

afbeelding
De saga continues! Ze liggen nu op het ophaalpunt waar ik ze morgen ophaal, maar ik heb al een donkerbruin vermoeden dat ik mijn geld ga moeten terugvragen :cowboy_hat_face:

5 likes

O noooo maar misschien zijn het wel hele goeie nepperds!

3 likes

Van de zeeman voor maar 8€! In het echt is ‘ie wel mooier trouwens.

16 likes

En, wat zat er in de doos?

7 likes

:yellow_heart:

15 likes

Bij Space NK:

ABH Dipbrow Pomade in Granite

Byoma Melting Balm Cleanser

The Ordinary Retinal 0.2% Emulsion

Rare Beauty Liquid Touch Brightening Concealer in 230N

9 likes

Helemaal zin om hierin te chillen

9 likes

Oh daar ga je geen spijt van krijgen, ik heb die van Winnie en die zit echt heerlijk :heart_eyes:

3 likes

Yes I Am van Cacharel, spoot hem al maanden af en toe op bij de drogist en zag hem vandaag in de aanbieding voor 12 euro! Love de lelijke lipstickverpakking, maar vooral het feit dat je op mijn huid heel erg de kardemom ruikt. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Een nieuwe oma hobby kan er altijd bij

10 likes

Die eerste broek is echt mooooi

Heb je ervaring met dit merk? Ik ben een pietlut wat betreft naaikwaliteit en zie al wel wat dingetjes :nerd_face:

4 likes

Ik zat er nog over te twijfelen. Maar dat komt meer omdat het model er teenslippers onder draagt. En blijkbaar is dat voor mij echt een afknapper.

Ik heb er geen ervaringen mee. Dus ik moet het zelf ook nog meemaken

7 likes

Oké ik ben heel benieuwd naar een review als je m binnen hebt :blush:

5 likes

Ik wilde deze jas nieuw kopen maar ik heb hem tweedehands online gevonden, precies in mijn maat en de kleur die ik wilde.

Echt zo blij mee, ik heb hem bijna elke dag aan sinds ik hem binnen heb!

30 likes

Ik kan dus niet inschatten of ze nep of echt zijn! Maar: ze lijken prima?!

6 likes

Ik denk nep. Die neus is veel te rond/bol

17 likes

Ik denk nep. Bij de echte zijn de meeste blauwe of witte tekeningen er in genaaid in plaats van er op gedrukt.
De achterkant lijkt ook een beetje te recht en de schoen is over het algemeen boller dan dat ze er normaal uit zien

3 likes

Hahaha ze kunnen mij zo makkelijk beet nemen. Ik heb zulke dingen echt niet door :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik ben echt totaal niet thuis in new balance, maar kan het een kindermaat zijn?
Als je googlet kan je trouwens wel allemaal filmpjes en tips vinden hoe echt en fake te herkennen.
Ik vond op google dus ook een foto van een kindermaat waar de bollingen/rondingen hetzelfde lijken als op jouw foto.

4 likes

Dat zou best kunnen! Het is maat 36. Ik vind het na wat research best wel legit lijken én ze zitten hemels. Dus of ze nou nep zijn of niet, ik ben er best blij mee!

50 likes