Show je laatste aankopen #11

Hahaha mijn moeder vindt dit dus ook zo lelijk dat ze een auto hierom niet zou kopen (en die werkt niet in een kentekenplaatshop). Je kunt je maar ergens druk om maken idd :joy:

2 likes

Haha nog eentje in dit thema, toen ik achter de kassa zat moest iemand een keer z’n postcode noemen om airmiles te verzilveren.

‘‘Ja die weet ik niet, maar ik woon sowieso niet in postcodegebied 1234.’’

In het dorp waar ik woonde had je twee postcodes (qua cijfers). Kennelijk is het dus een ding om in een specifiek postcodegebied te wonen.

2 likes

Tegenwoordig krijg je niet eens meer een 1tje lol

1 like

? Ik kreeg wel een eentje en volgens mij is dat ook verplicht/standaard?

5 likes

Jawel toch? Althans wij ergens vorig jaar nog.

6 likes

Een collega heeft een auto met een 2tje zelfs :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Ja de ouders van een vriendin van mij ook. Daar zijn echt tot 2x toe de kentekenplaten van de auto gejat terwijl hij op de oprit stond, zo kut haha

1 like

Ik heb deze ook besteld na een tijd twijfelen, maar goed mn andere foundation is bijna op, dus moest sowieso nieuwe halen. Ben heel erg benieuwd en hoop dat i enthousiast ben.

4 likes

Maar waarom zijn die zo gewild?

5 likes

Ik vind hem lelijk

6 likes

Lopen weer als wolkjes.

37 likes

Ik denk een type auto dat populair is onder criminelen? Ik heb geen idee, maar dat is mijn gok

5 likes

Dit was echt een impulsieve aankoop toen ik in de winkel was, maar zo blij mee! Super mooie finish.

8 likes

Mijn vriend heeft een legging en joggingbroek van mijn Gymshark wishlist voor me besteld, omdat 'ie vindt dat ik zo goed bezig ben :cry:

49 likes

:cry: omdat ik het zo schattig vind van hem

2 likes

Love it! Dit is toch het cheerleader gedrag dat je iedereen gunt

8 likes

Ja zeker! Gewoon even opzoeken welke kappers het doen en daar informeren. Het is geen hip fancy ding maar het werkt wel :+1:t3:

2 likes

Ik gebruik de folligen shampoo. Krijg er wel iets droger haar van maar heb het meer dan een jaar elke wasbeurt 2x gebruikt en nu elke wasbeurt 1x die en 1x een andere. Deze zorgt specifiek voor je hoofdhuid en haarzakjes

6 likes

Nieuwe tas! Ik wilde deze al heel lang maar hij was uitverkocht en ik kon hem ook nergens tweedehands vinden.

Hij zou niet meer terugkomen maar vandaag toch nog een restock. Ben zo blij :smiling_face_with_three_hearts:

55 likes

Naast nog wat dingetjes voor de kat heb ik ook deze besteld, komt in april.

3 likes