Show je laatste aankopen #11

Weet niet waar je woont… maar ze denkt er over mogelijk later ook anderen erin te laten bakken.

3 likes

20 likes

Broek niet doen. Voelt aan als badpakstof en valt iets roziger uit dan op de foto. Het lijkt net alsof ik in mijn blote reet sta, wanneer ik die broek aan heb

1 like

Ahh jammer! Dankjewel voor het aangeven!

2 likes

Jasje:

4 likes

Ik heb een analyse gedaan bij een kapper die met een Mediceuticals machine werkt. Daarmee kan je hoofdhuid gecheckt worden en het kost veel minder dan zo’n kerastase flesje haha. Sindsdien gebruik ik een shampoo n.a.v. het advies (mijn haarzakjes waren verstopt) en is de haaruitval meteen gestopt

6 likes

Wat chill!! Kan je dat ook doen zonder knipbeurt?

2 likes

Welke shampoo kreeg je aangeraden? Die van Mediceuticals zelf? Heb dat al eens geprobeerd maar maakt mijn haar zo droog :frowning:

5 likes

Leuke aankopen allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

afbeelding

12 likes

New Balance M1000LA

12 likes

Canvas van mijn favoriete schilderij

52 likes

Dit spul werkt echt! Vanochtend om half tien opgedaan en pas net van m’n lippen geschrobd :exploding_head:

9 likes

Jaaaaa ik wil ook!! Maar hij douglas steeds niet op voorraad.

6 likes

Ik heb bij Boozyshop gekocht!

3 likes

IMG_5493
Nieuwe set kentekenplaten (niet mijn foto obviously). Kwam er gister halverwege mn reis achter dat mn voorste kentekenplaat miste :grimacing:

Eigen schuld want de houder was al lang kapot en ik heb dat een jaar lang opgelost met ducttape ipv het goed te fixen. De jongen van de kentekenplatenwinkel vond het echt heel dom van mij om het niet meteen te hebben gefixt want hij zou nooit een auto kopen met een kenteken met een 1tje, want niet mooi. Maar ik denk niet dat degene die mijn fiat panda uit 2002 wil kopen zich daar druk over maakt :joy:

21 likes

Lol, wat lult hij. Je kenteken kan bijv ook gestolen worden of voor de lol eraf gerukt worden dus dat is niet iets wat je altijd zelf
In de hand hebt. Sinds dat bij ons is gebeurd let ik er wel altijd op, soms zie je best hoge cijfers haha.

7 likes

in mijn geval was het dus wel nalatigheid (iemand is er met fileparkeren tegenaan gereden waardoor die houder een beetje kapot was en ik heb het niet gefixt) en dat vond hij heel zonde en dom. Hij zei dat hij zelf wel eens een auto om die reden niet gekocht heeft, hij vindt het lelijk. Nouja er zullen echt wel mensen zijn die waarde hechten aan de originele kentekenplaat maar it’s not me en ik de k ook niet de persoon die interesse heeft in deze oude auto :joy:

2 likes

Ja joh, dit is echt alleen een reden om een auto niet te kopen voor mensen die er te diep in zitten…. Bijvoorbeeld mensen die in een kentekenplaatshop werken hahaha. Echt geen normaal mens die zich daar druk om maakt inderdaad.

16 likes

Waar mensen zich druk om kunnen maken hahahaah

3 likes