Show je laatste aankopen #12

Exact!! Al hoop ik wel dat ik het krijg want die spullen zijn duur man :woozy_face:

3 likes

Schattig, die klaproos! Mijn tante gebruikt zoiets als insectendrinkplek. Mochten de vogels hem niet blieven kan je ‘m ook daar voor gebruiken!

4 likes

Gewoon bij Welkoop! Ik wou sowieso eerst water erin doen, dus ben heel benieuwd welke diertjes erop afkomen.

2 likes

Hoe ga je die solar fountain gebruiken? Zoek daar zelf ook nog een goed idee voor

4 likes

Ik dacht zelf in een zinken (?) teil oid, omdat ik dat bij iemand anders heb gezien, maar ben er nog niet helemaal over uit.

4 likes

Voor de kliniek die mijn kat behandeld heeft met foto’s van hem er op.

77 likes

Ik vroeg laatst om tips wat ik mijn huisarts kon geven, misschien moet ik ook voor deze fotocakejes gaan en dan met een foto van mezelf erop

61 likes

Ja doe

Edit: ik zit op m’n verjaardag op de dagbehandeling voor 6?uur en had bedacht om gewoon taart mee te nemen maar ik overweeg nu van deze met een achterlijke foto van mezelf erop :joy:

14 likes

Foto’s van je steenpuist of ingegroeide teennagel erop zullen ze vast leuk vinden

5 likes

Love it

5 likes

Doe aub, ik zou dat echt grappig vinden, wel vooral als je een “de deur-plat-loper” bent, als niemand weet wie je bent is het niet leuk. :grimacing:

2 likes

Beter hangen ze wel slingers aan je infuuspaal!!!

5 likes

Voor maar 44 eurocent cent bij de Action :sparkles:

26 likes

De Tiger heeft spice houses!

17 likes

Daar kun je kruiden in bewaren? Zo cute!

4 likes

Ah gebaseerd op die van Lenox, wat cute!

3 likes

Xiaomi S4

Dr Martens via About You

2 likes

Om te vieren dat mijn vast contract september begint. Maar man wat een bedrag. Ik word altijd een beetje misselijk als ik zoveel uitgeef

47 likes

Ik heb geen idee van het bedrag maar dat boeit ook eigenlijk niet, applaus juist dat je je mijlpaal viert :clap:

8 likes

Yess!

@Nova ja, want Lenox weigert naar Europa te verzenden

1 like