Dit topic is een vervolg op Show je laatste aankopen #11 - #5444 door FrozenFlame.
Eerdere topics:
Dit topic is een vervolg op Show je laatste aankopen #11 - #5444 door FrozenFlame.
Eerdere topics:
Wow ![]()
![]()
![]()
@August ik heb het gekocht bij Houtje Touwtje https://houtje-touwtje.com/ ik weet niet zeker of ze het ook in de webshop verkoopt
Een voordeel van op vakantie gaan na het hoogseizoen is dat dit alles maar 75 euro was ipv 150. En ook nog eens vier mini’s erbij!
Die spf voor het lichaam (grote blauwe tube) is echt de chillste spf die ik ooit heb gehad voor mijn lijf! Plakt echt totaal niet.
Omfg is er een SPF voor je lichaam van Beauty of Joseon?! Heb nu nog genoeg van Nivea liggen, maar dit ga ik voor volgend jaar onthouden

Nog twee tubes, want ze zijn zo gauw op ![]()
Oeh nice. Waar heb je dit besteld? Was het een deal?
Ik heb het allemaal op de website van beauty of Joseon zelf besteld! Ik denk dat ik alles met bijna 50 procent korting heb gekocht? De setjes waren per set 24 euro ongeveer, de oogmaskertjes en de losse stick spf waren beide 12 euro.
@FrozenFlame ah dat is goed om te weten. Ik ken deze zelf nog niet maar ben er ontzettend benieuwd naar nu.
Hopelijk vind je hem net zo fijn als ik! Qua structuur vergelijkbaar met die voor het gezicht vind ik en die vind ik ook heel chill!
Notre-V laars. Heb m nog niet binnen dus eindbeoordeling moet nog komen, maar ben over het algemeen altijd erg enthousiast over Notre-V.

Sip bronzer
ik DENK dat ik een lichtgewicht tent voor m’n verjaardag krijg volgende week dus ik ben maar begonnen met het aanschaffen van andere kampeer/trekking artikelen
Haha als je m dan niet krijgt moet je m wel kopen want je hebt de andere spullen al! ![]()