Show je laatste aankopen #12

Dit topic is een vervolg op Show je laatste aankopen #11 - #5444 door FrozenFlame.

Eerdere topics:

8 likes

Wow :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

@August ik heb het gekocht bij Houtje Touwtje https://houtje-touwtje.com/ ik weet niet zeker of ze het ook in de webshop verkoopt

4 likes

Een voordeel van op vakantie gaan na het hoogseizoen is dat dit alles maar 75 euro was ipv 150. En ook nog eens vier mini’s erbij!

14 likes

Die spf voor het lichaam (grote blauwe tube) is echt de chillste spf die ik ooit heb gehad voor mijn lijf! Plakt echt totaal niet.

3 likes

Omfg is er een SPF voor je lichaam van Beauty of Joseon?! Heb nu nog genoeg van Nivea liggen, maar dit ga ik voor volgend jaar onthouden

Romand lipgloss

17769418805005538100905959141301
Nog twee tubes, want ze zijn zo gauw op :smiling_face_with_tear:

10 likes

Oeh nice. Waar heb je dit besteld? Was het een deal?

2 likes

Ik heb het allemaal op de website van beauty of Joseon zelf besteld! Ik denk dat ik alles met bijna 50 procent korting heb gekocht? De setjes waren per set 24 euro ongeveer, de oogmaskertjes en de losse stick spf waren beide 12 euro.

@FrozenFlame ah dat is goed om te weten. Ik ken deze zelf nog niet maar ben er ontzettend benieuwd naar nu.

3 likes

Hopelijk vind je hem net zo fijn als ik! Qua structuur vergelijkbaar met die voor het gezicht vind ik en die vind ik ook heel chill!

4 likes

Deze voor een bruiloft. Ben er helemaal gelukkig mee.

71 likes

20 likes

Notre-V laars. Heb m nog niet binnen dus eindbeoordeling moet nog komen, maar ben over het algemeen altijd erg enthousiast over Notre-V.

28 likes

Adidas jeans

14 likes

Ketting van rookkwarts

En een ketting met citrien en amethist

7 likes

Spezials leer voor de herfst alvast, nu met korting bij Asos.

H&M

Scherm­afbeelding 2026-08-14 om 22.01.02
Sip bronzer

Klein Glazing milk
Bij Sephora in Atlanta kon ik niet vinden wat ik zocht dus dit maar meegenomen.

En bij thuiskomt eindelijk een mail dat wat ik zocht weer op voorraad was, dus bij Rhode zelf besteld. Balen want in de US veel goedkoper, maar goed al maanden uitverkocht en ik kom er tot sowieso oktober niet meer.

H&M

11 likes

Na maanden swatchen toch overstag gegaan. Fenty Diamond Bomb in Pink Ice

6 likes

Nieuwe elektrische tandenborstel van Smyle.

13 likes

ik DENK dat ik een lichtgewicht tent voor m’n verjaardag krijg volgende week dus ik ben maar begonnen met het aanschaffen van andere kampeer/trekking artikelen

29 likes

Haha als je m dan niet krijgt moet je m wel kopen want je hebt de andere spullen al! :joy:

9 likes

Solar fontein

Voeder schaal op poten in de vorm van een klaproos. Geld uitgeven aan mn tuin maakt me zooo gelukkig.

18 likes