Die serie vind ik ook zo leuk! Gefeliciteerd, heerlijk cadeau voor jezelf.
Ik keek er al jaren naar. Dus dat ik het nog steeds niet zat ben, is ook al wat waard.
Ik heb een tent gekregen!!!
Yeeeee!!
veel plezier met al je nieuwe gear!
Oooh leuk, welke is het geworden? Al reisplannen?
Hubba hubba LT voor 2 personen! Nog geen concrete plannen, maar die ga ik wel snel smeden.
Hopelijk hoef ik niet meer om de kilometer m’n broekje naar beneden te trekken. En een longsleeve want het wordt kouder😭
Ter vervanging van de koekjespot van HK Living die ik enkele weken geleden helaas kapot liet vallen. Deze is handgemaakt door Vrolijke Famkes en nog mooier dan mijn vorige koekjespot. ![]()
De deksel heeft een subtiel glittertje dat niet overkomt op de foto, hij is zó prachtig. Ik ben helemaal in de wolken met dit prachtige stukje vakwerk. En de maakster is ook nog eens een buitengewoon vriendelijke vrouw.
Ik ging even op haar website kijken en je kunt een mergpijp urn kopen. Of een zak tikkels of werthers original. Wat fantastisch.
Ja ze maakt zulke prachtige dingen. Ik wil na mijn dood begraven worden maar zou bijna toch voor cremeren kiezen omdat ze zulke mooie urnen maakt. ![]()
Heel mooi en ik woon relatief dicht bij die vrouw. Wat een geweldige site
Ik zie een Caramac van keramiek en proef het gewoon, rip Caramac ![]()
Wat een prachtige koekjespot heb je uitgekozen!
Een nieuwe batterij in mijn iphone 13 mini
hij wordt meteen minder heet heel fijn!

Twee borduursetjes voor vriendinnen die willen leren borduren. Plus ze kunnen de boekenleggers daarna gebruiken. Win win