Show je laatste aankopen #12

nee ik heb deze ook en love it. veel chiller dan een koptelefoon en minder gevaarlijk dan dure airpods die je makkelijk kwijtraakt (ik heb veel oorpiercings dus extra kut). ik heb na 1 week airpods meteen deze gekocht en die ondingen aan mijn broertje gegeven en 0 spijt!!! (nou ja wel van het kopen v airpods haha)

4 likes

Ik vind het echt grappig dat we na jaren van dat iedereen en z’n moeder airpods kocht we nu weer terug zijn bij ouderwetse oordopjes. Ik heb nog steeds de mijne van toen ik ik weet niet hoelang grleden ik m’n iphone kocht :joy:

6 likes

Deze gaan bij mij altijd ziek snel kapot

3 likes

omg waarom reageren jullie allemaal zo negatief op iemands aankoop haha dat is toch gaar als zij er blij mee is

44 likes

Iedereen is toch juist negatief over de oortjes zónder snoer, niet op de versie die zij heeft gekocht?

1 like

nee juist niet toch?

3 likes

Oh je hebt gelijk sorry

Ik ben er ook weer helemaal blij mee! Voelt ook zo lekker nostalgisch en ik vind het ook heel fijn dat er geen noise cancelling op zit, daar word ik soms zo’n zombie van. Heb m’n draadloze nog wel voor sporten.

3 likes

Vandaag op de brocante markt in Haarlem dit schilderijtje uit de jaren ‘50 en bronzen katten vide-poche/zakkenleger. Oftewel een soort schaaltje voor naast de deur om je sleutels neer te leggen

38 likes

Beide Isabel Marant

21 likes

Allemaal = 3 mensen. De 2 andere mensen (jij en ik zie ik) waren positief? Valt mee toch haha

3 likes

Dat bronzen beeldje is fantastisch!!

3 likes

ja maar 3 negatieve reacties op iemand die enthousiast is vind ik gewoon zo zuur voor de sfeer ofzo. haat t ook altijd als mensen dat in het echt doen

13 likes

2 Barbieknutselpakketten

16 likes

Mooi schilderij! :blush:

3 likes

Mijn enige Amerika aankoop, want de rest dat ik wil aanschaffen is in NL veel goedkoper te krijgen. :joy:

12 likes

Via Vinted eindelijk voor een goede prijs :heart_eyes:

15 likes

Dit pak van The Launch. Het mooie van dit Nederlandse merk vind ik dat het pas wordt gemaakt als je bestelt en het is geschikt voor lange vrouwen (tot 2m!)

53 likes

6 likes

The goat

10 likes