Ik heb er ook eentje voor karton
Ik woon in een gemeubileerd huis nu met een 140 bed met 150 beddengoed, heel irritant ik wil gewoon een fatsoenlijke maat dekbed. Alleen in dit kutland bestaan blijkbaar bijna geen 2 meter brede dekbedden dus dat werd opeens een hele zoektocht??? Maar heb er uiteindelijk eentje gescoord!!

Dit heb ik ook en dan een voor karton
Huh, 200 x 200 is toch een vrij gangbare maat? Heb ik al jaren. Gewoon van Ikea. En beddengoed van Hema enzo…
Buiten NL is het niet gangbaar om met 2 personen onder 1 dekbed te liggen. Althans ik weet het van Duitsland en Scandinavië.
Dus daar vind je vooral eenpersoons dekbedden.
Huh? Dat is niet alleen in Nederland hoor. Er zijn een aantal landen waar 2 aparte dekbedden gebruikelijk zijn maar ook zat waar 1 normaal is zoals bijvoorbeeld Engeland, Frankrijk, Italië, Brazilië etc
Waar ik woon niet. Ikea heeft hier ook alleen 150x200 en 220x240.
Heb je deze al geprobeerd? En heb je alleen de nagels met stickers of nog meer?
Ik gun mezelf wel deze maand, Instagram made buy it. Maar deze Heller Swell wandkapstok in het zwart. Via Insta gespot, toevallig in de sale bij de Bijenkorf en ik had nog cadeaukaarten. Nou meant to be.

Duur uurtje stad haha.
Ja ik heb ze al even geprobeerd, maar moet nog wat optimaliseren.
Nagels zijn heel mooi, vooral die milky pink (kleur Ballerina). Heb ze met alleen de stickers (die er al bijzitten in het pakket).
Maar ik had ze opgeplakt maar sommige nagels zijn voor mijn nagelbed toch iets te rond/krom. Dus het deed wat pijn en toen heb ik ze er allemaal weer afgehaald want had geen tijd om de helft te fixen en ik wilde niet met een halve hand met nepnagels lopen ![]()
Anyway, ik moet dus nog eens ff rustig checken welke maat ik op welke vinger moet doen en missch een beetje buigen met heet water (had die tip online gelezen).
Weet dus nog niks over de draagduur, maar het zag er voor 2 uur wel heel mooi en verzorgd uit
was ook blij met de extra short lengte. Helemaal top.
Bericht van jou over een maand “zo klaar met die snoertjes die altijd in de knoop zitten”
Dit bij effect was ik even vergeten inderdaad ![]()
Of dat 1 van de oortjes niet meer werkt ![]()