Show je laatste aankopen #2

image
sokjes
image
Rammelaar + bijtring

Cadeautjes voor de baby van een vriendin :slight_smile:

7 likes

Dit heeft mijn vriend ook.

Oooohh ik ben ook benieuwd! Laat je me weten of het wat is? :hugs:

1 like

Van de Forever 21

5 likes

Is het een kort model? Zoek nog zo’n trui welke ook nog een beetje zwanger-appropriate is

Waar had jij je zwanger-proef rok gehaald?!

Die strakke? Boohoo, maar absoluut geen aanrader! Je zet twee passen en kruipen helemaal omhoog. Check de asos maternity lijn eens, die heeft mooie dingen!

1 like

Beetje korter dan mijn andere truien maar cropped vind ik hem ook niet. Ik ben 1,68 en hij komt tot op mijn heupbot

5 likes

Casual chic pak van Ichi voor werk

50 likes

Flying tiger, alles 1 euro. Ook twee pakjes batterijen maar die zijn altijd een euro.

8 likes

Waar is die onderste van?

Allebei Wehkamp!

(:see_no_evil:)

1 like


Eindelijk de regen op de fiets kunnen trotseren :heart:

7 likes

Dit is mijn nieuwe vriend. :joy:

22 likes

Ik kwam er pas bij de kassa achter dat het niet 5 per klant was, maar max 5 van elk artikel :upside_down_face: En waar ik was, was het not done om terug te lopen door de winkel, het was 1 lange gezellige rij en geen op en neer geloop van andere mensen haha. Gelukkig waren de dingen die ik graag wilde toch al op toen ik langs liep. Ik heb mij netjes ingehouden :slight_smile: De persoon voor mij had voor ruim 200! euro aan spullen… Dat is toch iets much, al kan ze het vast ergens goed voor gebruiken.

2 likes

Omg waar komt ie vandaan?

Jezus christus wat een bedrag! Ik heb bij alles ook gewoon nagedacht of ik het wilde hebben, gelukkig.

1 like

Ik kwam hem per toeval tegen via Marktplaats, diegene had hem uit Disneyland meegenomen maar had er geen ruimte meer voor. 30 euro ipv 80 in Disney. :smile:

3 likes

Ah superleuk!