Oh nee, geen dingen vragen waar ik totaal nog niet overna heb gedacht. Met een kledingroller? Hahahaha
Ik weet niet of het in dit topic past… maar heb en jullie tips voor truien die niet gaan pluizen / bolletjes krijgen? Weer 3/4 van alle truien die ik deze winter heb gekocht zien er echt niet meer mooi uit am I doing something wrong? Het kan toch niet de bedoeling zijn elke winter nieuwe truien te moeten kopen?
Alle advies welkom <3
Check even de stof van de truien, acryl pilt als een malle.
Court Borough
Nieuwe klompjes om de hele dag op te werken
COS
Omg die knoflookpers gaat NU op mijn lijstje
Jaaa, deze is zo fijn!
Loopt dat echt zo lekker?
Ja! Ik liep eerst op Nike maar daar krijg ik na zes uur last van m’n voetbed terwijl ik dan nog twee uur moet
Ik vind hun andere (goedkopere) knoflookpers veel fijner… Maakt minder makkelijk schoon, maar perst zoveel beter! Geen prut dat langs de zijkanten omhoog komt enzo.
Ik pers de knoflook altijd met velletje nog eromheen. Kun je hem zo er weer uittrekken Ook met de goedkope ikea pers nergens last van dan.
Dat doe ik ook! Scheelt zoveel geklooi
Wow. Hier heb ik oprecht nooit bij stil gestaan. Gewoon met dat papierachtige velletje?
Wow dit zou zoveel tijd schelen! ik heb dat 1 keer geprobeerd maar dit lukte niet bij mij, want dat velletje zit dan als barriere voor de gaatjes, waardoor de knoflook er aan alle kanten uit kwam behalve door de gaatjes. Als je snapt wat ik bedoel
Ja gewoon heel teentje erin zonder iets te pellen of snijden
Wooow, kan dat? Nooit meer stinkende vingers
Wauw, wist dit ook niet. Ga het de volgende keer proberen.