Ik pers de knoflook altijd met velletje nog eromheen. Kun je hem zo er weer uittrekken Ook met de goedkope ikea pers nergens last van dan.
Dat doe ik ook! Scheelt zoveel geklooi
Wow. Hier heb ik oprecht nooit bij stil gestaan. Gewoon met dat papierachtige velletje?
Wow dit zou zoveel tijd schelen! ik heb dat 1 keer geprobeerd maar dit lukte niet bij mij, want dat velletje zit dan als barriere voor de gaatjes, waardoor de knoflook er aan alle kanten uit kwam behalve door de gaatjes. Als je snapt wat ik bedoel
Ja gewoon heel teentje erin zonder iets te pellen of snijden
Wooow, kan dat? Nooit meer stinkende vingers
Wauw, wist dit ook niet. Ga het de volgende keer proberen.
Sinds ik minder geld probeer uit te geven aan kleding/schoenen enzo geef ik zoveel geld uit aan parfum en gezichtsverzorging
Echt blij mee
Wat een mooie kleur jas😍
Haha love dit stijladvies van je oma, wat een wijze woorden!
Zou fantastisch zijn als meer mannen weer een das en hoed zouden dragen. Ik zie ook al helemaal zo’n net schattig oud echtpaar voor me wat er tiptop uitziet als ze samen boodschappen gaan doen
Heel mooi
Nog twee pakjes omdat ik er gister achter kwam dat de pakjes van twee en drie jaar geleden toch echt niet meer passen… Het Schotse jurkje is meer als reserve voor als de giraffe niet past. Heb dat Schotse jurkje al vaker gehad en vond die heel leuk staan, dus dacht ik probeer hem gewoon nog eens.
@Denna had jij dat Viking jurkje nog besteld?
Ik las iets geks
Haha ik zie mijzelf al voor een patiënt staan