Show je laatste aankopen #2

Heb je ze al binnen? :grin:

Nog niet in verdiept. In elk geval de tickets goedkoop binnen. Verder eerst alle tips verzamelen en dan eens kijken wat we wel of niet willen zien

@Evenveel ahh lief, bedankt alvast!

1 like

De NC500 is echt een aanrader. Sowieso is de westkust mooier dan de oostkust. Althans dat vind ik. Als je de kans hebt ga naar een van de eilanden. Het is allemaal zo mooi! Als je nogal tips wil hebben kan ik nog wel wat voor je op papier zetten. Vorig jaar drie weken Schotland gedaan, kan je ook onze route wel laten zien.

21 likes

Wij gaan 10 dagen en normaliter boeken we overal airbnb’s als we op roadtrip gaan maar ik moet het aanbod aan verblijfplekjes nog bekijken

Yess, ik heb ze! Ik had zalando en PostNL een beetje overschat. Maar goed, ik heb normaal altijd maat 40 in schoenen want 39 is nét te klein. In deze schoenen heb ik 39 gepakt en ze passen perfect! Ik hoop dat je zo een beetje de goede maat kunt inschatten. :grin:

1 like

samsung

Samsung Galaxy A6

3 likes

4 likes

Huh welke versie is dit? Voor 2 personen?

Waar met zoveel korting? :heart_eyes:

Perfect, dank je! Normaal doe ik altijd 2 (of soms zelfs 3…) maten bestellen maar dat is altijd weer zo’n gedoe

1 like

Leuk!! Zou heel benieuwd zijn naar jouw outfits :blush:

1 like

Lag bij de sale van de Kruidvat…
Laatste exemplaar. Vind hem wel leuk voor er bij…

St by olcay schoudertas image

1 like

Wat was de prijs?

10,-

50% korting

Zou je het wellicht ook aan mij willen sturen? :blush:

1 like

Mocht je eventueel nog helemaal naar het noorden willen (ullapool en daarboven), dan heb ik nog wel wat tips voor je

Oeps

8 likes

Bijenkorf!

Zachtroze bedsprei


Jaja een roze fluwelen lampenkap. Mijn geluk kan niet op

Alles is trouwens van Made

25 likes