Show je laatste aankopen #2

Oe waar met korting?!

1 like

Weet iemand of ik vandaag nog ergens kans kan maken op de Nike Air Max 1 Premium Animal? Ik heb al een rondje gegoogled maar kom ze nergens meer tegen :cry:

Gister avond waren ze nog te koop bij sneakerbaas. Anders even kijken in het show je laatste aankopen topic, daar zag ik ze gister ook 4x ofzo voorbij komen, misschien kan iemand daar je tips geven.

Edit: hahah ik zie nu pas dat we al in dit topic zitten. Dan hoef je niet zo ver te zoeken.

1 like

Kijk ff op sneakerjagers, die hebben een storelist

1 like

zou je heel misschien een foto willen maken als ie binnenkomt? Zit al een tijdje naar deze te kijken maar vraag me af of de kwaliteit goed is…

En op asphaltgold.de ook nog

3 likes

Het is gelukt via Offspring voor €126 excl. €5.70 verzendkosten! Dankjewel!

2 likes

Uk maat is het he? Dus 6.5 is eu 39?

Vallen airmax normaal?

Nee, ze vallen klein. Ik heb normaal 40 en met airmax 41.

Welke UK size staat er in je airmax? De size chart van nike verschilt tussen de site van Nike en Offspring. :sweat: Heb eerder veel Nikes gehad, maar weet de maat niet meer.

Ik vind de kwaliteit heel goed! Niet van dat cheape Primark materiaal en er past heel veel in. Zelfs m’n Nintendo Switch :joy: materiaal is heel soepel, ook de schouderband.

12 likes

UK 7, heb er een paar gecheckt.

Ik ga ervanuit dat het verkeerd op die website staat. Als ik in mijn schoen (zelfde model) hier thuis kijk is een 6.5 een 40.5. Ik neem ook aan dat ze op een UK site de UK maat aanbieden en niet de US haha. Dus ik hoop echt dat het gewoon verkeerd op die site staat!

:partying_face:

Lekker sneu, heel mp ook alweer vol…

14 likes

Haha gaan denk ik echt niks extra opleveren, dus dat zal wel tegenvallen voor die mp verkopers.
@Jip denk niet dat je er vanuit kan gaan dat het verkeerd op een website staat. Er is ook verschil in maten tussen men, womens en kids

Ja ik ook. Bleek nog een van m’n oude Nikes te hebben, ook UK 6 bij maat 40.
En ik zou nog wel een no buy hebben, helaas haha :sweat_smile:

1 like

Godver… heb 6.5 nu besteld… Hopelijk is dat dan tóch mn maatje 39 :neutral_face:

Het zou wel frappant zijn dat Nike voor een website de maten aanpast, dus ik denk wel echt dat het niet goed staat in de maattabel van Offspring.

Wat een smiechten, voor 200 op mp zetten…