Show je laatste aankopen #2

Jaaa, deze is zo fijn!

1 like

image

Droge handen en hoofd

5 likes

Loopt dat echt zo lekker?

Gaaf ding :grinning: ik koop sinds een tijdje bakjes met stukjes / gehakte verse knoflook, bij AH. Dat is zeer handig in gebruik en vrij lang houdbaar. Het zit in plastic, ronde bakjes. Gewoon vers dus… ehhh semi-vers. Maar zelf persen is altijd nog beter natuurlijk.

Ja! Ik liep eerst op Nike maar daar krijg ik na zes uur last van m’n voetbed terwijl ik dan nog twee uur moet

Ik vind hun andere (goedkopere) knoflookpers veel fijner… Maakt minder makkelijk schoon, maar perst zoveel beter! Geen prut dat langs de zijkanten omhoog komt enzo.

Ik pers de knoflook altijd met velletje nog eromheen. Kun je hem zo er weer uittrekken :ok_hand: Ook met de goedkope ikea pers nergens last van dan.

8 likes

Dat doe ik ook! Scheelt zoveel geklooi

2 likes

Wow. Hier heb ik oprecht nooit bij stil gestaan. Gewoon met dat papierachtige velletje?

1 like

Wow dit zou zoveel tijd schelen! ik heb dat 1 keer geprobeerd maar dit lukte niet bij mij, want dat velletje zit dan als barriere voor de gaatjes, waardoor de knoflook er aan alle kanten uit kwam behalve door de gaatjes. Als je snapt wat ik bedoel :roll_eyes:

3 likes

Ja gewoon heel teentje erin zonder iets te pellen of snijden :blush:

2 likes

Wooow, kan dat? Nooit meer stinkende vingers

1 like

Wauw, wist dit ook niet. Ga het de volgende keer proberen.

1 like

Sinds ik minder geld probeer uit te geven aan kleding/schoenen enzo geef ik zoveel geld uit aan parfum en gezichtsverzorging :unamused:





18 likes

3 likes

@KipTokTok :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

image
Echt blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Wat een mooie kleur jas😍

3 likes

Haha love dit stijladvies van je oma, wat een wijze woorden!

1 like

:smiling_face_with_three_hearts: Zou fantastisch zijn als meer mannen weer een das en hoed zouden dragen. Ik zie ook al helemaal zo’n net schattig oud echtpaar voor me wat er tiptop uitziet als ze samen boodschappen gaan doen

5 likes