Ik heb altijd mijn eigen maat!
Maar wel vreemd… op de niksesite staat maat 39 is 24,5cm maar ik heb altijd maat 39 25cm geloof ik
Dit verschilt per paar! Ik heb meerdere paren Nikes en de ene is 26,5 cm en de ander 26 cm, terwijl al deze schoenen maat 41 zijn. Ik denk dat het verschilt per mannen- of vrouwenschoen… Echt vaag.
Nah heb ze iig gecancelled, helaas niet meer in de maat die ik wil…
Ik heb ff gecheckt met alle air max die ik heb staan en wat bij nike staat klopt sowieso. Wat bij offspring staat komt bij mij wel overeen met mens maar niet met womens. Denk dat als je van de nike site bent uit gegaan zit je wel goed.
Ik heb normaal maat 38,5 welke maat moet ik dan van de nikes bestellen in de uk? Ben helemaal in de war nu ik heb nu maar een 5 en een 6 bestelt
Eindelijk kan ik ook wat plaatsen: ik heb de luipaard versie gekocht net als iedereen haha (al twijfelde ik nog over het andere model die ik iets mooier vond) en de pale ivory/ white guave ice die ik in het echt mooier vind dan op deze foto. Want glitters in het logo.
2019 forumtrend
Zit ik op FF of op Lacebag?
Heb het maar niet naar kantoor laten verzenden want ik heb een officiële waarschuwing gekregen voor contractbreuk omdat ik “beroepsactiviteiten uitvoer voor de concurrent” aka ik was bij het persevent voor mijn blog en heb er Insta Stories over gepost
Trouwens, voor de mensen die de luipaard schoenen nog moeten bestellen. Ik had in deze wel mijn eigen maat, terwijl die daarboven (de witte) ik wel een maat groter nodig had. Kan aan mijn scheve voeten liggen, en ze hadden van de luipaard geen 40 om te vergelijken. Maar de 39 zat net aan goed terwijl dis bij de witte echt te krap was.
Lindos (zoals op je plaatje) is mooi, het oude Rhodos-Stad is heel sfeervol (de oude marktplaats erbuiten ook), en een dagtocht naar het eiland Symi vond ik de moeite waard
Iemand nog enig idee waar ik de luipaard Nikes kan kopen?
Wat kut. En nu? Geen stories meer plaatsen?
Krijg een Glossier vibe bij!
Kun je niet pakketjes naar een ander adres sturen? Of is dat onhandig? Of dat je ze pas thuis openmaakt ofzo?
Welke maat zoek je? Ik kom wel 35,5, 36 en 36,5 tegen, maar groter niet echt
39!