Show je laatste aankopen #2

Wilde eigenlijk de Prep+Prime lip kopen, maaaaaar die krijg je nu gratis bij een lipstick dus tadaaa powder kiss in de kleur Sultriness

14 likes

Ja toevallig zag ik het! Een early release op nike.com

1 like

Op Nike zag ik ze al niet meer maar op sneakerbaas wel dusssss:

27 likes

hier ook

23 likes

Die heb ik ook gepast haha! Hij is heel erg leuk vind ik!

Oh wauw deze zijn tof. :heart_eyes: Dit komt op mijn wishlist.

1 like

Klinkt super leuk! Bij mij zijn pakjes niet snel te kort, ik ben maar 1,57 lang. Maar zelfs ik had met passen een paar jurkjes die gewoon écht te kort waren, ook al pakte ik dan een paar maten groter ofzo. Beetje overdreven zo kort, maar die lopen er altijd bij he haha.

Bij de action hebben ze vaak mooie blauwe of witte lichtjes op batterij. Ideaal voor zoiets.

Thanks!

1 like


Producten van The Ordinary . Ben erg benieuwd!

12 likes

Lekker!! Mag ik vragen welke methode jij laat doen?

Ik heb geen idee :woman_shrugging:t3: Ze spuit het altijd gewoon in m’n lippen haha. Ik laat het altijd bij faceland doen. Er is nu een aanbieding: 1 ml Etermis voor €150

1 like

Oooh fijn ik wou al vragen waar laat je het doen, maar wist niet of dat vervelend was om te vragen. Ben je tevreden bij faceland?


Mijn nieuwe huisgenoot :grin:

30 likes

Een week Rhodos! Ik ben er nog nooit geweest (uberhaupt nog nooit in Griekenland) dus tips zijn welkom :smile:

32 likes

17 likes

Waarvan is dat laatste shirtje?

Ja ik ben heel tevreden! Maar er werken zoveel artsen en ik heb er met 2 ervaring, dus weet niet hoe de rest is. Weet niet naar welke vestiging je evt zou gaan?

Zalando!

H&M :blush:

1 like

Zooo jaloers, ook op @colalight en @Luipaard :sob::sob::sob:

1 like