Show je laatste aankopen #2

Waarvan is het tweede shirt?

1 like

Die met electric sound is ook van H&M

1 like

Thanks! Heb je misschien een linkje? Krijg 'm 1,2,3 niet gevonden.

Haha jouw aankopen zijn populair! Waar is het forever young shirtje van?

Ik zie hem ook alleen nog in grote maten https://www.zalando.nl/twintip-plus-t-shirt-print-red-twb21d00y-g11.html:

Hahah blijkbaar! Die is van Impericon

Ah jammer!

Heb je die messenhouder al gekregen? Hoe bevalt die blijven de messen goed hangen?

Geïnspireerd door de luipaard nike’s ging ik ook even air max kijken, en toen kwam ik deze tegen voor 59,95€, dus toen kon ik natuurlijk niet anders…

10 likes

Waar? :scream:

Duitse webshop, weet niet of ze ook naar NL/BE verzenden…

1 like

En ga je dan graag naar dezelfde of maakt het dan niet zoveel uit? Ik ben 1x in Utrecht geweest, was er ook heel tevreden over! Maar lippen nog nooit gedaan, zit te twijfelen :grimacing:

57 likes

Ik ga altijd in Rotterdam! Waarom twijfel je? Ben je bang dat het te heftig/onnatuurlijk wordt? Ik had dat de eerste keer ook, maar uiteindelijk is 1 ml niet zoveel. Ik was bang dat ik als Kylie Jenner zou eindigen, maar de arts vertelde dat zij wel 4 ml laat inspuiten. Gewoon goed uitleggen wat je wil, evt voorbeelden laten zien van wat je mooi vindt. Ze hebben ook vaak een handspiegel zodat je tussendoor kan kijken. Als je meer vragen heb, mag je me altijd een pb sturen.

10
deze maar dan als portemonnee (Fabienne Chapot)


de trui (weekday)

weekday

de broek (weekday)

13 likes

Mooi! Welk merk?

Wat lief dankje!!!

Ik denk dat ik toch gewoon snel schrik van al die figuren die je op tv/insta ziet waaraan je zó overduidelijk kan zien dat het gedaan is. Van die gordijnen aan de zijkant zoals op onderstaande foto, of gewoon van die krullipjes die te eenderig eruit zien. Maar de grap is natuurlijk dat het bij mensen waar het mooi en goed gedaan is, juist niet opvalt omdat het er natuurlijk uitziet.

Ik ben al heel lang ontevreden over de lengte van de onderkant van mn neus tot aan mn bovenlip en zou zo benieuwd zijn of dat me echt minder stoort als ik ze ietsje laat opvullen.

Maar het is altijd fijn om iemand te horen die heel tevreden is en als ik vragen heb kom ik zeker bij je terug :blush::blush::blush:

1 like

Ja die heb ik binnen. Blijven prima hangen, heb er best veel aan nu.

Is een goede aankoop voor dat geld, was ook binnen een week binnen😁

Als de zwelling is gezakt, stuur ik je wel een foto :grin:

Leuk!! Ben benieuwd :blush: