Show je laatste aankopen #2

Huh wat gek. Daar had ik zaterdag geen last van, ik hoop dat ze wel gewoon naar Nederland verzenden.

Gezocht nike leopard maat 37.5 :slight_smile:

Nu wil ik ze ook… #zucht :slight_smile:

Argh in automatisch antwoord van Sneakerbaas staat dat de Leopards vandaag of morgen worden verzonden. Ik heb hier geen geduld voor!

Gezocht Nike Leopard maat 41! Jullie hebben me aangestoken!

Heb de originele zelf niet, maar wel veel gespeeld met vrienden. Ik vind ze allebei leuk, maar als je niet vaak in een groep bent zou ik duet aanraden. Duet heb ik afgelopen weekend ook met een groepje gedaan (gewoon twee teams) en dat vond ik ook superleuk!

Inmiddels is het gelukt. Nu kreeg ik wel gewoon de verzendopties :woman_shrugging:

Dus, ontopic:

Nu hopen dat ze passen haha.

11 likes

Zalando heeft grote maten nu!!!

Helaas hier kleine voeten

1 like

ik ga NU kijken! Dankjewel! Welke maat zoek jij?

Zo blij mee! Vooral met de sportbh, super kwaliteit. Morgen meteen uitproberen in de gym.

8 likes

37,5 haha

1 like

Linkje?

1 like

58
Deze net gekocht. Hopelijk gaat het werken. Iemand hier ervaring mee?

3 likes

oke weet niet of ik dit nu hier moet vragen maaaar bij offspring:

hebben ze de nike’s nog op voorraad, althans ligt eraan of het vrouwen of mannen maten zijn. Als kan iemand mij even helpen welke maten ze nog op voorraad hebben? snap er even niks meer van haha

Als ik die maat ergens zie, zal ik het zeggen!

1 like

Heeft iemand ze al binnen? Vallen ze qua maat net zoals andere air max 1? Ik las ergens dat ze groter vallen dan normaal…

Kaartje voor mijn moeder voor Valentijnsdag

18 likes

Dit is het antwoord van Sneakerbaas over m’n vraag wanneer ze geleverd worden.
Daar ook allemaal uitverkocht zag ik. Ik heb 42,5 besteld, heb ik altijd van Nike, zal hier laten weten hoe ze vallen.

Kijk bij size guide bij de vrouwen maattabel, dan kan je de UK-maten omrekenen naar ‘onze’ maten. Het moet vrouwen zijn, want ik zie dat ze size 4 hebben en er is geen mannen-size 4

1 like