Was op slag verliefd
Alles is H&M!
Dit vind ik heel vet! Waar is ie van?
Van Neomlei op Etsy. Toevallig gevonden via Instagram.
Oeh ook benieuwd naar.
Ik laat het wel weten of het bij mij werkt of niet (als ik het niet vergeet). Ik heb 2 potjes gekocht en kan daar 2 maanden mee doen. Ik heb ook net mijn haren geverfd, dus kan aan de hand van mijn uitgroei goed zien of het gaat werken.
Het is alleen een hele uitdaging voor mij om ze niet allemaal te snel op te eten, want het zijn net snoepjes. Veel te lekker.
Mochten er nog mensen de Nike air max 1 Leopard zoeken; Zalando heeft weer verschillende maten op voorraad!
De nike sneakers leopard zijn bij zalando!
Wel gek alle maten ongeveer behalve 37 tot 38.
Heb zelf van mijn andere air de maat 37,5
Heb nu 36 en 38,5 besteld in de hoop dat ze gek uitvallen. Als iemand belang heeft hoor ik het wel!
Weet iemand hoe ze vallen ?
Yess ik heb ze ook besteld!
Ik hoop zo dat ze iets kleiner uitvallen en maat 38,5 me ook past
Ik heb normaal schoenmaat 37,5/38 en heb ook de 38,5 besteld dus ik heb dezelfde hoop als jij
Dankje dankje dankje, nu heb ik ze ook kunnen bestellen!! Dus je bent mn held van de dag Heb normaal maat 38 maar de twee paar Nike’s die ik hiervoor heb gehad vielen inderdaad klein en kocht ik in 38,5 om die reden. Hoooop dat dit bij dit paar ook zo is, ik vind ze zooo leuk.
En ben nu 3 weken gestopt met roken dus ik vond dat ik ze mezelf wel cadeau kan doen.
Knap van je!! Hou vol! Telkens als je het zwaar krijgt moet je maar even je schoenen aandoen.
Dankjewel wat lief! Ik vind t nu al leuker om mn geld aan schoenen uit te geven ipv sigaretten
Verhaal over deze aankoop
Een maand geleden zag ik bij de plaatselijke schoenenwinkel echt DE tas, ik was meteen helemaal verliefd maar vond het toch nog wat teveel geld. Eigenlijk meteen spijt dat ik hem niet gekocht had, dus ik ging een paar dagen later terug, was hij er niet meer het huilen stond me serieus nader dan het lachen haha. Dat kreng bleek ook nog eens zowat onvindbaar, ik kon maar 1 afbeelding vinden (maar op die site was hij uitverkocht) en ben nog speciaal naar allerlei winkels gegaan. 646282 zoektochten later was hij opeens weer beschikbaar bij die site van de afbeelding
meteen gekocht en
echt zo blij #materialist haha
Ik snap je wel helemaal, hij is de moeite waard Weet je misschien de naam van het model?
Ik snap je wel helemaal, hij is de moeite waard Weet je misschien de naam van het model?
Furla Metropolis Top Handle S! Deze (kleur = Ciliegia) was in de opruiming maar ik zag ook nieuwe kleuren voorbij komen!
Heb mijn Nikes gister binnen gekregen en vandaag aan. Al 2x een compliment gehad whahaha