Welke maat zoek je? Ik heb onverwacht tot een 38 kunnen bestellen. En heb nu een 38,5 liggen
Ah lief! Maar ik heb maat 40 nodig
Hier ga je geen spijt van krijgen!! Love dit palette
Vallen deze een beetje lang? Ik had van die streepjestops besteld bij & other stories maar die waren veel te kort. Zoek nog leuke streepjesshirts die ik niet steeds naar beneden hoef te trekken.
Ja dat probleem had ik ook met die van &other stories! Maar ik heb deze online besteld dus het is nog even afwachten hoe ze vallen.
Haha ik dacht dat je een bakje had gekocht waar je gekookte eieren in mee kon nemen en dat dat ding rechts een lepeltje was dat je in elkaar moest zetten. Vond het al zo raar dat er plaats was voor 4 eieren want wie neemt er nou 4 eieren mee en dat lepeltje leek me ook onpraktisch.
Ahh ik gebruik deze echt iedere dag! Zo’n mooi palette
Ja en dit is een van de eerste parfums die ik de hele dag nog blijf ruiken. Heerlijk!
Heb in de winkel ook Rose of no man’s land geroken, die rook ook zo fantastisch lekker. Decisions decisions .
Ooo sorry ja wel handig om erbij te zetten, van Anna + Nina is deze. Aan de dure kant maar ik vind ‘m echt prachtig en ben van plan deze lang in te houden, dus geld toch wel waard.
Ik heb zelfs drie bakjes
Ik dacht aan echtscheiding, snapte het al niet. Afval scheiding is logischer haha