Show je laatste aankopen #2

Deze laarsjes van Whistles voor 130 pond ipv 195. Alsnog duur maar ze lopen heerlijk, en ik mocht van mezelf nieuwe laarsjes toen ik mijn oude helemaal had afgetrapt :blush:

23 likes

Hoe vallen ze qua maat?

Heb een half maatje groter dan mijn normale maat en zitten perfect!

1 like

image

6 likes

Zou wel goed opletten of je een echte opgestuurd krijgt! een collega van mij kreeg laatst een nep parfum via bol, dus ben nu ook een beetje huiverig

waaraan kan je dat zien dan?

8 likes

Heb je misschien een linkje van de broek? Kon hem zo niet op Google image vonden :disappointed:

Ook een beetje geinfluenced door hier.

26 likes

Wow wat een goeie deal! Hoe vlieg je?

1 like

Goede deal!

Ik hoop zo dat ze passen :sob: Wilde eigenlijk (natuurlijk) de leopard airmax 1 maar die kan ik helaas niet betalen. Maar ben stiekem ook verliefd op deze en die waren 1/3 van de prijs

9 likes

Ik wilde meerdere plaatjes bekijken en klikte op het pijltje rechts maar die deed het niet. Toen heb ik me ongeveer 5 min verbaasd waarom dat het niet deed tot ik erachter kwam dat dat een onderdeel van jouw foto is. Oeps. :flushed:

hahaha sorry, ik bedacht me al dat dit fout zou gaan :stuck_out_tongue: Ik zal m even aanpassen

Hahaha maakt helemaal niet uit hoor. :slight_smile:

Ik heb je een berichtje gestuurd!

8 likes

Voor bij m’n nieuwe Nikes :see_no_evil:

43 likes

Ze passen omfg en ik ben er ZO blij mee. Totaal uit m’n comfort zone maar heel comfy en de kleur is prachtig. En misschien ooit toch nog de luipaard airmax 1 kopen :heart_eyes:

3 likes

Ik heb besloten dat ik het artistieke van mijn voorganger zal omarmen (mevrouw had een lilleke oudroze vlak op de muur geverfd en ik ben misschien te lui om te verven) en heb dus maar een bijpassend kleed gekocht :woman_shrugging:

41 likes