Show je laatste aankopen #2

Oh goed om te horen! Had ik dat maar eerder geweten want ik heb ook een nieuwe van real techniques besteld haha. Wel de grote! Die vind ik ook super fijn.

1 like

Ik vind mijn Juno & Co microfiber sponsjes erg fijn! Vond om eerlijk te zijn niks tippen aan de originele BeautyBlender, maar de microfiber sponzen doen ook erg goed hun werk. Vind het resultaat wat dekkender en de sponsjes wel steviger.

2 likes

Zocht iemand nog de nike leopard in maat 38 of maat 38,5. Ik kan er toch niet aan wennen :persevere:

1 like

Jaaa ik wil misschien wel die in 38,5! Mag ik er nog een weekje over denken?

Niet voor mij, maar cadeautje voor mr lover lover

13 likes

Thnx

Lievelings parfum
Hij was op :sweat_smile:

Bij Ici Paris met 25% korting

6 likes

Ja isgoed! Ik hoor het wel :smile:

1 like

Al maanden op mn wishlist😍

18 likes

Hij is net dood en je gaat al vreemd. SHOCKING

Maar mooi ding :wink:

1 like

Alleen spiegel niet op voorraad… slaapkamer bijna af!!! Whoooo

(Alles Ikea)

18 likes

Eerste indruk: goeie hoeveelheid voor het geld, maar wel een enorm glimhoofd :sweat_smile:

3 likes

Ik gebruik hem daarom alleen maar op m’n lichaam :grimacing:

Ja snap ik, baal er toch wel een beetje van want had ‘m voor op mijn gezicht bedacht… Ach ja beetje glimmen is nog nooit iemand aan doodgegaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het velvet shirt

De jas

8 likes

Stoppen-met-de-pil (met veel tegenzin, maar omdat het van de dokter moet :cry:) starter pack :ok_woman:

(Dat boek lijkt me interessant om inzicht te krijgen en mijn natuurlijke cyclus bij te houden, absoluut niet om ~ Natural Birth Control ~ toe te passen als voorbehoedsmiddel.)

2 likes

Waarvan??? (Dat shirt)

Van Zhenzi via Wehkamp!

1 like

Waarvan zijn de laarzen? Vind ze erg leuk!

Van Sienna Goodies. Alleen nog maat 36 :pensive: