Show je laatste aankopen #2

De broek

De trui

10 likes

8 likes

Waar zijn die oorbellen en sterrenbeeld kettingen van? :heart_eyes: Ik weet dat primark die kettingen ook heeft, maar ik kan mijn sterrenbeeld (leeuw) nooit vinden.

Waar zijn de oorbellen van? Hopelijk zijn ze ook verkrijgbaar in zilver :heart_eyes:

En @Memoria in de link van de afbeelding staat dat ze van By Nouck zijn!

1 like

Is zo’n microfiber beautyblender nou echt fijner dan een normale?

1 like

Weet ik nog niet! Is de eerste keer dat ik hem ga proberen.

Ah ok. Wil je misschien laten weten hoe hij bevalt? Mijn beautyblender is zo ongeveer aan vervanging toe en ik twijfel steeds of ik de microfiber moet nemen of toch maar de gewone weer.

1 like

Doe ik. Ben ook heel benieuwd. Ook omdat dit niet de ‘echte’ is. Ik hoor over de “echte” vaak dat die nog net wat beter dekt, het mooier in je huid klopt en minder product op zuigt. Dus ik hoop dat deze dat ook doet.

1 like

Deze is van boozyshop toch? Ik heb daar ooit de gewone roze van gehad en die werkte prima. Normaal gebruik ik die van real techniques en daarmee merkte ik eigenlijk vrijwel geen verschil. Misschien ietsje stugger maar het effect was echt hetzelfde en naar mijn idee is er ook geen verschil in product opzuigen (zolang je ze maar nat maakt natuurlijk).

1 like

Hahaha wat maakt dat jou dan?

2 likes

Oh goed om te horen! Had ik dat maar eerder geweten want ik heb ook een nieuwe van real techniques besteld haha. Wel de grote! Die vind ik ook super fijn.

1 like

Ik vind mijn Juno & Co microfiber sponsjes erg fijn! Vond om eerlijk te zijn niks tippen aan de originele BeautyBlender, maar de microfiber sponzen doen ook erg goed hun werk. Vind het resultaat wat dekkender en de sponsjes wel steviger.

2 likes

Zocht iemand nog de nike leopard in maat 38 of maat 38,5. Ik kan er toch niet aan wennen :persevere:

1 like

Jaaa ik wil misschien wel die in 38,5! Mag ik er nog een weekje over denken?

Niet voor mij, maar cadeautje voor mr lover lover

13 likes

Thnx

Lievelings parfum
Hij was op :sweat_smile:

Bij Ici Paris met 25% korting

6 likes

Ja isgoed! Ik hoor het wel :smile:

1 like

Al maanden op mn wishlist😍

18 likes