Show je laatste aankopen #2

Hij is net dood en je gaat al vreemd. SHOCKING

Maar mooi ding :wink:

1 like

Alleen spiegel niet op voorraad… slaapkamer bijna af!!! Whoooo

(Alles Ikea)

18 likes

Eerste indruk: goeie hoeveelheid voor het geld, maar wel een enorm glimhoofd :sweat_smile:

3 likes

Ik gebruik hem daarom alleen maar op m’n lichaam :grimacing:

Ja snap ik, baal er toch wel een beetje van want had ‘m voor op mijn gezicht bedacht… Ach ja beetje glimmen is nog nooit iemand aan doodgegaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het velvet shirt

De jas

8 likes

Stoppen-met-de-pil (met veel tegenzin, maar omdat het van de dokter moet :cry:) starter pack :ok_woman:

(Dat boek lijkt me interessant om inzicht te krijgen en mijn natuurlijke cyclus bij te houden, absoluut niet om ~ Natural Birth Control ~ toe te passen als voorbehoedsmiddel.)

2 likes

Waarvan??? (Dat shirt)

Van Zhenzi via Wehkamp!

1 like

Waarvan zijn de laarzen? Vind ze erg leuk!

Van Sienna Goodies. Alleen nog maat 36 :pensive:

Ze heeft ook eentje speciaal voor het gezicht, die is wel wat duurder maar superfijn vind ik! Daar gaat mijn hoofd in ieder geval niet van glimmen.

Kon het niet laaaaaten nu die in de buurt komt, wel nog
tot na de zomer wachten.

4 likes

Jaa die vind ik ook heel fijn, wilde nu deze proberen ivm de prijs, maar is wel een groot verschil qua product!

Het zijn neppers van de Isabel Marant Cleave, misschien kun je die nog ergens vinden

Sorry zie je berichtje nu pas. Ik vind ze kleiner vallen, ik heb normaal gewoon 38 namelijk maar ze zijn te klein voor mij

Gisteren naar een mega outlet nabij Stuttgart geweest. Hugo Boss store had fijjjne kortingen. Onder andere deze gekocht:

Fijn voor op kantoor.

20 likes

Kringloopvondst :heart_eyes:

17 likes

Even een algemeen vraag, bij mij gaan die onderste stukjes van de hak best snel kapot altijd. Hoe doen anderen dat?

Crossfitschoenen voor drie tientjes bij de Nike outlet :ok_hand:t2:

12 likes