Show je laatste aankopen #2

Na lang sparen:

46 likes

Wat prachtig deze foto! Echt heel mooi!

1 like

Naar wat ben jij overgestapt?
Het is echt heel slecht, maar ik heb dus zo’n pot in een paar dagen opgegeten omdat ik ze veel te lekker vond. Dus ik wil graag iets minder lekkers proberen, want dit is niks voor mij.

1 like

We willen het mooi op elkaar laten aansluiten! De houten vloer wordt eerst gelegd en dan kunnen we mooi de hoogte van de tegels daarop aanpassen. Ben zelf ook benieuwd haha.

1 like

Goeie! Ik zag het al niet zo zitten om het gft dan los in die bak te gooien, maar dit is ideaal!

1 like


Aangezien de enige foundation die wel nog matchte met mijn winterspookhoofd vanmorgen fatale kennis heeft gemaakt met een tegelvloer.

Heb hem net opgedaan en ik vind hem tot nu toe heel fijn. Vind alleen wel dat ze er nog wel 3 ml bij hadden mogen doen. 27 is echt zo’n net niet getal…

5 likes

Nee, ik voel eigenlijk geen laagje. Het lijkt een beetje alsof het samensmelt met je huid zeg maar. Hij is ook niet mega dekkend, maar wel op te bouwen. Ik heb nu gewoon 1 laagje aangebracht met een beautyblender en met wat concealer onder mijn ogen erbij is dat voor mij voldoende. Als je echt een onregelmatige huid hebt of van heel dekkend houdt dan zou ik deze wel skippen.

Ik zal je vanavond even laten weten hoe hij het heeft uitgehouden.

3 likes

Oooo dit is zo vet! De volwassene in mij zegt: ben je gek of zo zoveel geld, maar het kind in mij roept: JA wil ik ook. Veel plezier ermee!!

Haha jaaa, ik heb ook heel lang getwijfeld en uiteindelijk gedacht, waarom ook niet… ik word er blij van, vind het heerlijk om te doen en ik heb het geld.

@Booklover Ik kan niet wachten tot het binnen is!!

1 like

Ja ik geef je groot gelijk! Gelukkig zal het zeker maken :relaxed:

Deze polkadot jurk van Ganni

33 likes

12 likes

Heb je die seitan worst al eens gehad? is die lekker?

Een klein fortuin aan boodschappen

3 likes

3 paar oorbellen

18 likes

Nee, nog niet. Maar ben dol op chorizo dus ik hoop dat het een beetje in de buurt komt.

1 like

Dank je! Dan weet ik in ieder geval dat ik dit kan overslaan

1 like

Ik hoop het ook! Let me know :stuck_out_tongue:

Waar zijn die eerste van? Is dat de riem van Orion?

1 like

Wauwie! (L)