Ik zit nu op m’n telefoon maar is gewoon van de H&M! Was echt goedkoop. Broekje en topje los btw.
Leuk! Zit dat broekje van die onderste bikini heel erg in je bilspleet (haha hoe omschrijf ik dit anders) of valt dat mee?
Deze CK zonnebril via Zalando Lounge aangezien het weer net payday is geweest!! Hoop alleen wel dat de glazen niet al te licht zijn want dat vind ik niet zo mooi.
Oh moet ik hebben! Ik vond m’n Dior bril van de week in 2en onderin m’n tas Eigen domme schuld, altijd je bril in het etuitje doen!
Het was de laatste zwarte, sorry! Heb echt twintig minuten gerefresht omdat iemand hem gereserveerd had haha.
Hij is er nog wel in andere kleuren. Dat is mij ook wel eens overkomen met mijn rayban echt heel erg zonde maar was ook mijn eigen schuld.
Eindelijk een goeie, ik had een hele gare
Het is wel een brazilian broekje, dus een beetje. Maar zeker geen string. Heb het online besteld, dus laat het nog wel even weten als het binnen is
Ik denk dat ik van die broekjes de rode variant gepast heb vandaag en het elastiek was allesbehalve flatterend op mijn flubberbuik
Welke spijkerbroek is die bovenste??
Thursday van weekday!
Waar is deze van?
Mooi mooi mooooi
Voor het forum nooit behoefte gehad aan een robotstofzuiger en nu MOEST ik er eentje hebben ;p Niet genoeg geïnfluenced voor de Eufy though
Twee keer deze kussensloop via vt wonen, in een poging het Leen Bakker-gehalte van mijn basic grijze bank naar beneden te halen. Wil er nog een nep Berbers kussen bij (heb een echte en die prikt heel erg) en wat linnen ofzo, natuurlijke materialen.
Had eerst mijn oog laten vallen op slopen met van die botanische prints maar dat ben ik overmorgen alweer beu denk ik.
Zo mooi Ook direct wat besteld!
Dat is echt de kracht van dit (en voorheen EGF) forum. Ik wil ook zo’n ding, hiervoor überhaupt nooit aan gedacht.