Show je laatste aankopen #2

@Prikkelbaar ik heb net mijn makeup eraf gehaald en ik ben best onder de indruk van de foundation! Hij zat nog prima. Mijn kin en voorhoofd glommen wat meer maar veel minder dan met de maybelline foundation die ik eerst gebruikte en ik had expres niet afgepoederd.
Op mijn wangen was hij nog mooi mat en dat dus zelfs zonder poeder.
Hij geeft ook amper af en je voelt het echt totaal niet zitten. Ook niet na een paar uur.

Dusja 9/10 want dat inimini flesje van 27ml stoort me wel een beetje haha. Maar verder zou ik hem zeker weer kopen.

6 likes

Yep ik heb net dit gekocht hahaha. Eigenlijk vond ik hem nog steeds te duur, maar hij was 50 euro afgeprijsd dus ben toch maar gezwicht haha.

16 likes

Wat is dit? :sweat_smile:

Haha toen ik het zag dacht ik: “heee dit is echt iets voor Otzi!”. Maar het is gewoon jouw post :joy:

Nou ja, ben je in ieder geval stijlvast haha.

5 likes

Ik weet niet wat je bedoelt, de oorbellen zijn van Rosefield. De andere 2 van Cluse

1 like

Wow fancy! Je tandarts zal trots zijn :wink:

1 like

Leuk! Dit ziet eruit als iets wat ik wel zou kopen maar nooit zou dragen omdat ik niet weet waar haha. Voor welke gelegenheden draag jij dit?

1 like

Met 50% korting

Edit: laat maar, bleek niet op voorraad te zijn nadat ik het besteld had.

6 likes

Hiermee hoop ik mijn oren voorlopig even ‘compleet’ te maken. Van Wildthings, die gerecylced zilver gebruiken.

12 likes

Maar er zit gemiddeld maar 3 ml meer in een foundation? Haha ik vind het flesje wel handig, makkelijk om mee te nemen.

Ja weet ik maar het lijkt zoveel kleiner? In vergelijking met een 30ml flesje is hij echt mini. Bizar dat die 3ml zoveel uit lijken te maken. Of in andere flesjes zit veel lucht? Raak hem bijna kwijt in mijn stash haha. Maar om mee te nemen is hij inderdaad wel super handig. Vind het ook wel een voordeel dat het plastic is.

Als je het zo bekijkt is het inderdaad niet zo heel gek dat het best veel verschil lijkt.

Mja goed hij is ook niet heel duur dus dat is op zich wel oke. Al blijf ik het een gek getal vinden zo oneven en random haha

18 likes

Jaaaa! Ik krijg zooooveel complimenten over dat bloemenjurkje! Echt een goede aankoop

2 likes

Hahaha ik heb hem ook gekocht, ik geloof dat het halve forum collectief in die jurkjes loopt ondertussen :joy: hij is inderdaad heel mooi

1 like

Waar gekocht? Ik volg dit topic te weinig haha

Wehkamp. Sale wel, dus snel zijn!

2 likes

.



Laatste jurkje voor een bruiloft, eerste om in te chillen mits ie lang genoeg is, want alle t-shirt jurkjes die ik heb zijn meer gewone T-shirts
Beide Monki

12 likes

Ik wist dat ik ‘m ergens hier voorbij had zien komen maar wist niet meer bij wie. Thanks! Want ben er helemaal blij mee :smiley:

€5 jurkje bij een vintage winkel waar ik eigenlijk naartoe ging om foto’s te maken voor een opdracht haha. Jammer dat het nog even duurt voordat ik ‘m aan kan

49 likes