Show je laatste aankopen #2

In een grote maat, hoop dat ie lekker oversized valt want heb behoefte aan een trui waar ik me in kan verstoppen

14 likes

1034382

1121962

Rib uit m’n lijf

8 likes

Leren laarzen van Topshop. Mijn man vindt ze lelijk, ik vind ze cool maar begin nu toch beetje te twijfelen omdat hij zo stellig is… :confused: any opinions?

Witte gebreide (katoenen, dus lekker voor de lente) trui van Minimum.

14 likes

Ik houd ervan! Maar ja, over smaak valt niet te twisten.

1 like

Ik vind ze wel heel leuk staan ook met zo’n jeans (enkelbroek model).

1 like

Jaaa ik vind ze gaaf! Misschien een outfit ermee maken en dan aan je vriend laten zien? (mijne is een visual learner haha)

1 like

Ik heb een poging tot vintage shoppen gedaan vandaag en ik ben gewoon geslaagd. Lukt me zelden met vintage

53 likes

Gelijk even in praktijk gebracht want zag hier wel wat in!

En?? Wat vind je?
< Leuk. Goeie kont in die broek. Jammer van de schoenen.

:woman_shrugging:t3: hij doet het er om. Ik ga af op de meningen van hier so far!

5 likes

Zooltje moet wel werken, of zo’n plakding op de hak

1 like

Supergaaf vind ik ze juist!!

1 like

Love them!

1 like

De ring met saffier in bestelling :ok_hand:t2: :bride_with_veil: :money_with_wings:

22 likes

Heeel leuk die schoenen! Laat je vriend maar naar je kont kijken in die outfit, kan de rest van je schoenen genieten :laughing:

4 likes

Oh! Ze komen bij mij morgen binnen dus even afwachten. :relaxed:

1 like

superleuk!

1 like

Wauw, die jurk! :heart_eyes: Wil je delen welke winkel dit was?

1 like

Jaaa deze heb ik ook :heart_eyes: Zolang je een niet te grote ruimte hebt doet ze het prima!

1 like

9 likes

Deze verschrikkelijk hybride klompen van Puma en Buffalo waarmee je grootste vijand nog sterft van het zien van deze lelijkheid. :heart_eyes:

14 likes

Sure! Denk niet dat je er veel aan hebt, want ik ben bij Beyond Retro in Stockholm geweest. Ze hebben wel een online site, maar dat is toch anders dan aanpassen in de winkel ben ik bang