Show je laatste aankopen #2

Is dit jouw kledingkamer? :scream_cat::heart:

1 like

Nee das gewoon die winkel toch?

3 likes

Hahaha! Ik gebruik nu Biotine (https://www.vitaminstore.nl/beauty/haar/onderhoud/biotin-5000-µg-solgar-vitamins) en MSM (
https://www.vitaminstore.nl/beauty/lichaam/huidverzorging/natuurlijk-zwavel-msm-vitaminhealth)

Ik ben echter geen expert hoor (en wordt ook niet gesponsord), dus lees je wel goed in. Over MSM heb ik bijvoorbeeld ook veel negatieve dingen gehoord, maar ik wilde het toch graag proberen.

1 like

Haha nee die luxe heb ik niet, dit is in de vintage winkel

1 like

Dankjewel!
MSM heb ik ook een paar jaar geleden een tijdje gebruikt. Ik merkte toen wel dat mijn haren wat sneller gegroeid waren.

Oh wow. Dat had ik er even niet uitgehaald hahaha.

1 like

Hahaha ohhh! Ziet er wel cool uit. En leuk jurkje!

2 likes

@pastelzwart Hahahaha serieus? :joy: Ik ben ook best wel voorspelbaar denk ik haha :flushed:

@Katie Thanks! Ja ik koop ook altijd dit soort dingen voordat ik er goed over nadenk haha. Maar ik draag het waarschijnlijk als ik uit eten ga ofzo, of gewoon uit. Verder heb ik idd echt geen andere gelegenheid waar ik het naar aan kan eigenlijk :joy:

1 like

Weet iemand of de Topshop webshop weleens aanvult op een specifiek moment? Ik zoek een bepaalde maat van de Jamie flared jeans en ben al 1,5 maand aan het refreshen zonder succes…

De broek

De trui


10 likes

8 likes

Waar zijn die oorbellen en sterrenbeeld kettingen van? :heart_eyes: Ik weet dat primark die kettingen ook heeft, maar ik kan mijn sterrenbeeld (leeuw) nooit vinden.

Waar zijn de oorbellen van? Hopelijk zijn ze ook verkrijgbaar in zilver :heart_eyes:

En @Memoria in de link van de afbeelding staat dat ze van By Nouck zijn!

1 like

Is zo’n microfiber beautyblender nou echt fijner dan een normale?

1 like

Weet ik nog niet! Is de eerste keer dat ik hem ga proberen.

Ah ok. Wil je misschien laten weten hoe hij bevalt? Mijn beautyblender is zo ongeveer aan vervanging toe en ik twijfel steeds of ik de microfiber moet nemen of toch maar de gewone weer.

1 like

Doe ik. Ben ook heel benieuwd. Ook omdat dit niet de ‘echte’ is. Ik hoor over de “echte” vaak dat die nog net wat beter dekt, het mooier in je huid klopt en minder product op zuigt. Dus ik hoop dat deze dat ook doet.

1 like

Deze is van boozyshop toch? Ik heb daar ooit de gewone roze van gehad en die werkte prima. Normaal gebruik ik die van real techniques en daarmee merkte ik eigenlijk vrijwel geen verschil. Misschien ietsje stugger maar het effect was echt hetzelfde en naar mijn idee is er ook geen verschil in product opzuigen (zolang je ze maar nat maakt natuurlijk).

1 like

Hahaha wat maakt dat jou dan?

2 likes