Show je laatste aankopen #2

Ik denk dat ik van die broekjes de rode variant gepast heb vandaag en het elastiek was allesbehalve flatterend op mijn flubberbuik :frowning_face:

Welke spijkerbroek is die bovenste??

Thursday van weekday!


Allemaal van Underprotection

44 likes

Waar is deze van?

35 likes

Mooi mooi mooooi :heart_eyes:

1 like

image

Voor het forum nooit behoefte gehad aan een robotstofzuiger en nu MOEST ik er eentje hebben ;p Niet genoeg geïnfluenced voor de Eufy though

12 likes


Twee keer deze kussensloop via vt wonen, in een poging het Leen Bakker-gehalte van mijn basic grijze bank naar beneden te halen. Wil er nog een nep Berbers kussen bij (heb een echte en die prikt heel erg) en wat linnen ofzo, natuurlijke materialen.
Had eerst mijn oog laten vallen op slopen met van die botanische prints maar dat ben ik overmorgen alweer beu denk ik.

6 likes

Zo mooi :heart_eyes: Ook direct wat besteld!

1 like

Dat is echt de kracht van dit (en voorheen EGF) forum. Ik wil ook zo’n ding, hiervoor überhaupt nooit aan gedacht. :joy:

3 likes

Uit de Zalando Lounge (Pepe Jeans) erg blij mee!

8 likes


In een grote maat, hoop dat ie lekker oversized valt want heb behoefte aan een trui waar ik me in kan verstoppen

14 likes

Op grotere voet gaan leven :sunglasses::ok_hand:

7 likes

1034382

1121962

Rib uit m’n lijf

8 likes

Leren laarzen van Topshop. Mijn man vindt ze lelijk, ik vind ze cool maar begin nu toch beetje te twijfelen omdat hij zo stellig is… :confused: any opinions?

Witte gebreide (katoenen, dus lekker voor de lente) trui van Minimum.

14 likes

Ik houd ervan! Maar ja, over smaak valt niet te twisten.

1 like

Ik vind ze wel heel leuk staan ook met zo’n jeans (enkelbroek model).

1 like

Jaaa ik vind ze gaaf! Misschien een outfit ermee maken en dan aan je vriend laten zien? (mijne is een visual learner haha)

1 like

Ik heb een poging tot vintage shoppen gedaan vandaag en ik ben gewoon geslaagd. Lukt me zelden met vintage


53 likes