Show je laatste aankopen #2

Gelijk even in praktijk gebracht want zag hier wel wat in!

En?? Wat vind je?
< Leuk. Goeie kont in die broek. Jammer van de schoenen.

:woman_shrugging:t3: hij doet het er om. Ik ga af op de meningen van hier so far!

5 likes

Zooltje moet wel werken, of zo’n plakding op de hak

1 like

Supergaaf vind ik ze juist!!

1 like

Love them!

1 like

De ring met saffier in bestelling :ok_hand:t2: :bride_with_veil: :money_with_wings:

22 likes

Heeel leuk die schoenen! Laat je vriend maar naar je kont kijken in die outfit, kan de rest van je schoenen genieten :laughing:

4 likes

Oh! Ze komen bij mij morgen binnen dus even afwachten. :relaxed:

1 like

superleuk!

1 like

Wauw, die jurk! :heart_eyes: Wil je delen welke winkel dit was?

1 like

Jaaa deze heb ik ook :heart_eyes: Zolang je een niet te grote ruimte hebt doet ze het prima!

1 like

9 likes

Deze verschrikkelijk hybride klompen van Puma en Buffalo waarmee je grootste vijand nog sterft van het zien van deze lelijkheid. :heart_eyes:

14 likes

Sure! Denk niet dat je er veel aan hebt, want ik ben bij Beyond Retro in Stockholm geweest. Ze hebben wel een online site, maar dat is toch anders dan aanpassen in de winkel ben ik bang



Het behang


images
Doei geld. Allemaal alvast voor ons nieuwe huis

43 likes

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

Alles van Forever21

11 likes

Lekker gewerkt pik :call_me_hand:

6 likes

Ah dat is een eindje weg ja haha. Wil ooit nog wel naar Stockholm dus ga 'm toch onthouden, thanks! :grin:

Dan heb je er twee! Deze heb ik uit de winkel op Sodermalm, maar je hebt er ook eentje in Norrmalm en die is wel wat groter. Dus als je er ooit heen gaat, gewoon naar beide gaan, want Stockholm is echt niet zo groot :nerd_face:

2 likes


Op sterkte

18 likes

Mooi! Wil je laten weten hoe ze vallen?