Show je laatste aankopen #2

6 likes

Omdat het mij soms zo lekker rustig maakt in mij hoofd en ik minder lichamelijke pijn voel

20 likes

Van Minimum:


Het was heel lang geleden dat ik voor het laatst een rok had gekocht.

30 likes

Ik zat echt even te kijken wat het was. Een fluit, een stift? Iets voor de telefoon? Ik heb zelfs mijn telefoon omgedraaid en toen viel het kwartje :joy:

10 likes

Hahahahaha

1 like


M’n fietsketting laten opspannen en smeren


2 stuks (2e halve prijs)


Magneetjes van de Hema, maar dan een ander design (donkerblauw/ bordeauxrood/ goud)

6 likes

Mooi! Welke nikes zijn dit?

1 like

7 likes

Nou update over de vegan worsten: lekker! Niet echt zoals chorizo, maar wel goed gekruid en best stevig qua structuur. Ik heb hem nu los gegeten met wat (vegan) mayo, maar ik denk dat dit ook wel lekker is in een pasta waar je normaal worst in doet. Het proberen waard iig!

2 likes

Leuk! Weet je toevallig ook waar de schoenen van zijn?

1 like

Wauw, zo tof deze :heart_eyes: Moet me inhouden om ze niet direct zelf te bestellen

1 like

Tickets voor Hockney + van Gogh!

((Eigenlijk gratis want museumkaart maar moest ze wel alvast bestellen))

26 likes

Het slaat werkelijk nergens op, maar toen ik dit las moest ik gelijk hier aan denken: :sweat_smile:

1 like

Nog meer interieuraankopen.
Van HK living en BePureHome



23 likes

Dit is niet t goede topic, maar weet even niet waar ik anders m’n vraag kwijt kon. Weet iemand of de winkels in Gent op zondag open zijn?

Één keer per maand is er een koopzondag.

Ik heb die jurk ook besteld en idd de volgende dag binnen ongeveer? Ik ben in shock.
Wat een heerlijke jurk he, die rok is veel zwieriger dan ik dacht vanaf het plaatje.

2 likes

Leuk! Dat badmatje heb ik ook, is heel cute :slight_smile: niet superwarm aan je voeten maar de esthetiek won het bij mij van comfort haha.

1 like

Ja! Hij zit veel mooier dan op het plaatje. Strak en wijd op de juiste plekken

1 like

Zou je dat willen showen in wayrw? Ik vind het stofje heel leuk, maar de jurk ziet er zo lijzig uit.

1 like