Show je laatste aankopen #2

Gaaf ding :grinning: ik koop sinds een tijdje bakjes met stukjes / gehakte verse knoflook, bij AH. Dat is zeer handig in gebruik en vrij lang houdbaar. Het zit in plastic, ronde bakjes. Gewoon vers dus… ehhh semi-vers. Maar zelf persen is altijd nog beter natuurlijk.

Ja! Ik liep eerst op Nike maar daar krijg ik na zes uur last van m’n voetbed terwijl ik dan nog twee uur moet

Ik vind hun andere (goedkopere) knoflookpers veel fijner… Maakt minder makkelijk schoon, maar perst zoveel beter! Geen prut dat langs de zijkanten omhoog komt enzo.

Ja die hebben we ook, vind hem wel fijn in gebruik, maar ik vind hem vervelend om schoon te maken (sta steeds te hakken met een afwasborstel) en het feit dat hij uit twee delen bestaat.
Die nieuwe vind ik niet onder doen voor de oude, maar heb hem tot dusverre nog maar 1 keer gebruikt.

Hahah hoeveel je wel niet kwijt kan over een knoflookpers.

Ik pers de knoflook altijd met velletje nog eromheen. Kun je hem zo er weer uittrekken :ok_hand: Ook met de goedkope ikea pers nergens last van dan.

Dat doe ik ook! Scheelt zoveel geklooi

Wow. Hier heb ik oprecht nooit bij stil gestaan. Gewoon met dat papierachtige velletje?

Wow dit zou zoveel tijd schelen! ik heb dat 1 keer geprobeerd maar dit lukte niet bij mij, want dat velletje zit dan als barriere voor de gaatjes, waardoor de knoflook er aan alle kanten uit kwam behalve door de gaatjes. Als je snapt wat ik bedoel :roll_eyes:

Ja gewoon heel teentje erin zonder iets te pellen of snijden :blush:

Wooow, kan dat? Nooit meer stinkende vingers

Ja doe ik ook altijd en werkt als een tiet!

Wauw, wist dit ook niet. Ga het de volgende keer proberen.

Sinds ik minder geld probeer uit te geven aan kleding/schoenen enzo geef ik zoveel geld uit aan parfum en gezichtsverzorging :unamused:

@KipTokTok :stuck_out_tongue_winking_eye:

image
Echt blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

Morgen komt een bestelling van ZARA binnen!

& deze

Wat een mooie kleur jas😍

Jaaaa ik zag die jas en dacht, OMG HEBBEN!
Is een trekje dat ik van m’n oma heb geërfd, je moet altijd een jas hebben die bij je schoenen past.

Dus ik heb nieuwe schoenen en daar zou deze jas echt goed bij passen hahah.

Haha love dit stijladvies van je oma, wat een wijze woorden!