Show je laatste aankopen #2

Goedkope gordijnen voor het hele huis van de Ikea

Lampen voor in de hal en de keuken

Kapstok

En een chaise longue via marktplaats, plus eindeloos veel verf want we willen het hele huis van vergeeld beige naar gebroken wit schilderen.

Ik hoop het! Helaas moet ik er nog een jaartje op wachten :cry:

Oeh, waar is die kapstok van?

House doctor!

Heel mooi! Hoe ga je die lampenkap schoonhouden? Mijn fluwelen kussens vangen altijd enorm veel stof.

Welk model Nike’s zijn deze?

Oh nee, geen dingen vragen waar ik totaal nog niet overna heb gedacht. Met een kledingroller? Hahahaha

Ik weet niet of het in dit topic past… maar heb en jullie tips voor truien die niet gaan pluizen / bolletjes krijgen? Weer 3/4 van alle truien die ik deze winter heb gekocht zien er echt niet meer mooi uit :neutral_face: am I doing something wrong? Het kan toch niet de bedoeling zijn elke winter nieuwe truien te moeten kopen?

Alle advies welkom <3

Check even de stof van de truien, acryl pilt als een malle.

Court Borough

image

Nieuwe klompjes om de hele dag op te werken

COS

Geen tip om het tegen te gaan, wel om je truien er weer beter uit te laten zien. Ik heb dit apparaatje van Philips - redelijk goedkoop en handig in gebruik!

Vandaag naar Ikea geweest, en naast een babystoel te hebben gekocht (zie WJEKW foto editie topic :sweat_smile:). Ook deze superhandige knoflookpers gekocht (värdefull)! Vanavond al in gebruik genomen en werkt zo fijn. We zaten voorheen altijd te kloten om de restjes knoflook uit de pers te pielen, maar met deze schuif je hem gewoon open - easy peasy! Er gaat in dit huishouden heel wat knoflook doorheen, dus echt een toename in onze levenskwaliteit zou ik zeggen.

image

Omg die knoflookpers gaat NU op mijn lijstje

Jaaa, deze is zo fijn!

image

Droge handen en hoofd

Loopt dat echt zo lekker?