Show je laatste aankopen #2

Na twee fucking annuleringen van JD heb ik ze nu maar voor 20 euro meer bij Nike zelf besteld. :sleepy:

1 like

Zin innnnn! :heart_eyes:
Moet alleen nog een half jaar geduld hebben

12 likes

Aaahhhh!! Ik wil ook. Sta nog in de wachtrij :open_mouth: ik was om 10 uur meteen ingelogd maar ja

De datum staat linksboven ook. Het lijkt alsof je die hebt weggehaald bij 2019, vandaar dat ik het even noem.

1 like

Only! :blush:

Serieus?! Ik keek net nog een keer en ik kan er zo weer in om meer kaarten te kopen :confused:. Was ook om 10:02 al aan de beurt trouwens.

Haha oeps :joy:, dankje!

Echt? Ook vreemd dan :frowning:

Ja heel gek, de ‘grote steden’ waren toen ook nog niet uitverkocht dus snap niet dat dat dan zo lang moet duren …?

Vermoed dat er heel veel in de wachtrij staan en dus iedereen gefaseerd doorgelaten wordt ivm servercapaciteit enzo. Ik sta nu nog op 15 minuten en heb nog grote kans, zegt guts.

Er zal inderdaad wel een goede reden voor zijn. Voor zover ik het net zag was er nog genoeg beschikbaar ja, vond het alleen wel gek dat je je zitplek pas 24 uur van tevoren krijgt en je alleen een deel van de zaal (voor/midden/achter/balkon) kan selecteren. Duimen voor goede plekken!

Hier is het ook gelukt! Wel eerste rang maar volgens mij balkon ofzo. Primaaaa

1 like

“Pyjama” blouse vd Costes met een zebraprint

48 likes

24 likes

Ooh ik had me jou zo anders voorgesteld!
In mijn voorstelling was/ben je blond haha.

4 likes

Staat je goed!

1 like

Nee gewoon gehyped. Ik denk dat ze voorlopig nog wel in kleine oplagen blijven komen. Ik zou sneakerjagers in de gaten houden. Ze doen alsof ze speciaal zijn en ze brengen het slim. Plus ze vallen gewoon goed in de smaak haha dus het gaat snel

3 likes

Oh grappig haha, nee ben alleen blond geweest als peuter

1 like

Bestelling bij Massimo Dutti (ben benieuwd of het wat wordt, volgens hun maattabel heb ik maatje 44??? ik draag normaal een M)


Hier ziet de trui er enorm tuttig uit maar ik zag 'm eerder in een andere outfit en daar vond ik 'm echt mooi en nu met -30% dus ja toch maar es proberen he.


Katoenen blouse


Blouse met sjaaltjesprint

26 likes

Ohh heb je een link naar die laatste blouse? Decolete goals

1 like