Show je laatste aankopen #2

Ohh heb je een link naar die laatste blouse? Decolete goals

1 like

Alstu! https://www.massimodutti.com/be/nl-be/dames/collectie/overhemden-en-blouses/alles-bekijken/blouse-met-sjaalprint-c911173p8522107.html?colorId=401&categoryId=911173

1 like

Ik zag Poison Ivy bij 2 van de 4 Kruidvat-filialen liggen die ik had bezocht omdat ik wilde weten of ze nog meer aanboden dan deze lijn + sailor moon. Ik vond die qua details sowieso de leukste van die collectie. Heb zelf dit keer niks gekocht, maar had een maandje geleden of zo wel Valkyrie en Heimdall gescoord van Thor Ragnarok voor een prikkie bij de kruidvat :stuck_out_tongue:

1 like

Heel tof! Heb je een linkje?

Staat hoop ik voor je nog wel een tussen met jouw maat!

1 like

had ook het bloesem jurkje bij Wehkamp besteld maar was helaas te groot :sob:

3 likes

Alles van Sissy Boy!

13 likes

2 likes

Hoe valt de pyjamablouse? En welke maat heb jij?

Hij valt normaal! Ik heb normaal 36/38 maar heb nu 38 genomen omdat ik m iets ruimer wilde (maar scheelt weinig hoor).

Thnx! Trekt hij ook bij de schouders? Zit zelf tussen 36 en 38 in, maar vrij brede schouders overgehouden aan een lang verleden zwemcarrière welke maat zou je aanraden?

Nee hij trekt niet bij de schouders, en ik heb best brede schouders! Ik zou dan voor maat 38 gaan.

Deze rok is echt prachtig :heart_eyes:

1 like



En nog een derde, lange (mouwloze) jurk die ik niet online kan vinden. Dit waren mn jurk-aankopen voor de komende 3 jaar :cry:

22 likes

Colbertje van the Sting. Erg blij mee!

7 likes

Ik heb dit helemaal niet nodig, maar hey. Ik heb de blauwe ook van MyProtein en die is echt zo fijn.

En toen kon ik deze ook niet laten. Chillbroek is aan vervanging toe wel.

6 likes

De bank (omg jongens mijn eerste bank ooit dit wordt echt geniet0n), IKEA

Roltafeltje voor in de keuken, weer IKEA

Deze kommen van HKliving waar ik al eeuwen op zit te azen.

Geloof normaal niet zo in retail therapy maar ben echt enorm opgeknapt na het uitgeven van deze enorme hoeveelheid geld :+1:

46 likes

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Die broeken van myprotein zien er heel goed uit, maar ik vind die tekst zo ??

Mijn eiwit?

6 likes


Moet toch iets hè.

20 likes