Show je laatste aankopen #2

Hij is van Noun, een winkel in Zwolle. Ze hebben geen webshop, maar je kunt wel via hun Instagram bestellen. Ik heb de Instagram pagina gelinkt in de afbeeldingen!

1 like

Was ff op theoffspring aan t kijken. Helemaal blij voor 120eu 2 paar air max, verzenden ze niet naar nl? Waarschijnlijk omdat t sale items zijn? Zo teleurgesteld nu haha

O shit! Bij mij wel (5 minuten geleden). Heb je nog een ander mailadres? Misschien kan je je daarmee aanmelden?

Ik kreeg de code in de mail en moest op de link klikken. De code was automatisch ingevuld!

Je moet zorgen dat je de juiste code hebt! In je mailtje staat:
“Outside the UK? Please use this link instead.”


Voor mijn innerlijke oma (Bo Weevil)

Bidden dat deze past. De maat die ik meestal heb kwam maar niet. Nu maat die ik soms heb… (Lois Jeans)

(Monki)

9 likes


x4

En een vloer en veel witte latex, een stellingkast :joy:
Op de bank na, komt alles deze week binnen en dan hebben we gelukkig ook wel het merendeel gehad :money_with_wings:

36 likes

@wompie waar is die plantenstandaard van? :smiley:




Hoop dat dit werkt. Mijn haar blijft raar doen de laatste tijd.


Want ik moet binnenkort mee (heel vervelend uhu) naar een wellness en moet er dan wel een beetje ok uit zien :woman_shrugging:

En nu weer verder met no buy.

8 likes

Ik ben @wompie niet, maar van Made.com:
https://www.made.com/nl/illex-bloembak-met-potten-messing

2 likes

Vijf dagen. Ik ben nog nooit écht alleen op vakantie geweest, dus is wel even spannend, haha. Maar heb er echt zin in en ben er ook aan toe.

37 likes

Voor mijn vriend. Hij is sinds januari gaan sporten en heeft al zoveel resultaat dat die dit heeft verdiend.
11 likes

6 likes

Urban Outfitters!

1 like

Ik heb ‘m in Utrecht gekocht, daar hing ie aan het ‘last chance to buy’ rekje, maar waren nog wel een paar maatjes :blush:


Hoop dat deze goed zitten en de enkellaarsjeszoektocht beëindigd kan worden

18 likes

Ik heb de croco versie van deze! Van topshop toch? Ik vind ze oke zitten maar het zijn wel mijn avond schoenen, best hoog en smalle schacht zonder plateu = niet heul comfi. Maar misschien bij jou wel beter. Ze zijn wel prachtig, ik zou deze kleur ook nog wel willen.

1 like

Klopt! Ik wil ze ook wel als dagschoenen aan kunnen dus ik hoop dat ze lekker zitten. Maar vind ze zo mooi dat ik me er anders ook wel overheen zet waarschijnlijk :grin: Ze zijn nu met €50 korting bij Zalando trouwens dus als je deze kleur nog wil is dit wel het moment om je slag te slaan misschien :blush:

1 like

Super leuk! Wanneer ga je? Ik vond dat ik erg snel werd aangesproken door mensen in Barcelona dus verwacht niet dat je je heel erg alleen zal voelen!

1 like

Ik vond ze zo leuk dat ik ze ook bestelde. Maar vind ze tegenvallen. Jammer dat het suède is en geen glad leer. Nu is mijn Nike zoektocht nog steeds niet klaar…
Heb je ze wel gehouden?