Show je laatste aankopen #2

En op asphaltgold.de ook nog

Het is gelukt via Offspring voor €126 excl. €5.70 verzendkosten! Dankjewel!

Uk maat is het he? Dus 6.5 is eu 39?

Vallen airmax normaal?

Nee, ze vallen klein. Ik heb normaal 40 en met airmax 41.

Puma!

@lovewarrior Sneakers.nl geloof ik, of sneaker.nl. Als je googlet vind je wel meer aanbiedingen!

Welke UK size staat er in je airmax? De size chart van nike verschilt tussen de site van Nike en Offspring. :sweat: Heb eerder veel Nikes gehad, maar weet de maat niet meer.

Ik vind de kwaliteit heel goed! Niet van dat cheape Primark materiaal en er past heel veel in. Zelfs m’n Nintendo Switch :joy: materiaal is heel soepel, ook de schouderband.

UK 7, heb er een paar gecheckt.

Ik ga ervanuit dat het verkeerd op die website staat. Als ik in mijn schoen (zelfde model) hier thuis kijk is een 6.5 een 40.5. Ik neem ook aan dat ze op een UK site de UK maat aanbieden en niet de US haha. Dus ik hoop echt dat het gewoon verkeerd op die site staat!

:partying_face:

Lekker sneu, heel mp ook alweer vol…

Haha gaan denk ik echt niks extra opleveren, dus dat zal wel tegenvallen voor die mp verkopers.
@Jip denk niet dat je er vanuit kan gaan dat het verkeerd op een website staat. Er is ook verschil in maten tussen men, womens en kids

Ja ik ook. Bleek nog een van m’n oude Nikes te hebben, ook UK 6 bij maat 40.
En ik zou nog wel een no buy hebben, helaas haha :sweat_smile:

Godver… heb 6.5 nu besteld… Hopelijk is dat dan tóch mn maatje 39 :neutral_face:

Het zou wel frappant zijn dat Nike voor een website de maten aanpast, dus ik denk wel echt dat het niet goed staat in de maattabel van Offspring.

Wat een smiechten, voor 200 op mp zetten…

Ik wilde deze chille lange losse broek kopen, maar toen miste er een knoop en er was geen andere in maat 38 :cry: als er heeel toevallig iemand bij de Primark komt dit weekend en ‘m ziet hangen in 38… ik hou me aanbevolen! (Er zit geen primark in mijn stad)

Die fucksite van NIKE zelf doet het niet bij mij want krijg steeds een of andere error. Dus nu bij Zalando deze besteld

Hoe vallen deze? Beetje true to size :p? Kon bij Z alleen 39 bestellen, maar wilde voor de zekerheid ook 40… MAARJA NIKE

Ik heb altijd mijn eigen maat!

Maar wel vreemd… op de niksesite staat maat 39 is 24,5cm maar ik heb altijd maat 39 25cm geloof ik