Show je laatste aankopen #2

Hebben ze die ook in het blauw? :heart::heart::heart:

2 likes

I neeeed this, waar is het van?

1 like

Ik heb ‘m hier besteld:

2 likes

Ik heb geen kinderen maar ben wel in staat deze nu alvast aan te schaffen voor in de toekomst. Wat een geweldig leuk ding!

7 likes

Super!

1 like

Ik ben in staat (bij gebrek aan een kind) om hem aan te schaffen voor mezelf! Of is dat gek…:thinking:

14 likes

Wel eens fluimucil geprobeerd? Dat helpt bij mij heel erg tegen dat slijm. En dan de zuigtabletten.

@Dotje

1 like

Thanks! Maar het is echt zo’n hard stukje. Werkt het dan ook?

Ik weet niet hoe hard het bij jou is in vergelijking met wat ik altijd heb, maar ik heb vaak dat ik iets weg wil slikken wat gewoon niet gaat. Maar probeer het! Ik ben benieuwd :slight_smile:

1 like

Leuk juist! Good old times met WACHTEN!!! Als het meerdere posts waren haha

5 likes

Mijn man zei 2 dagen terug nog dat hij blij was dat we klaar waren met kopen voor de baby kamer. Nou niet dus, deze moet ik hebben.

5 likes

Zeep als shampoo is erg basis, waardoor je haarschubben uit elkaar komen te staan (pH-waardes komen niet overeen) wat zorgt voor droger, breekbaar haar en jeuk op je hoofdhuid. Azijn is zuur en kan dat dus compenseren! Zo maak je het haar opnieuw zachter en gladder en spoel je eventuele zeepresten weg (= geen jeuk).

Shampoo is chemie :smiley:

5 likes

Aaah vet! Thanks :smiley: Elke keer weer een vreugdedansje!

3 likes

Vind hem ook zo gaaf!! Maar zo duur.

tips Maastricht

Vlaai is overal lekker maar ik vind de bisschopsmolen altijd extra leuk. Je hotel ligt in Wyck en dat vind ik veruit het leukste stukje Maastricht. Ik zou zaterdagavond gaan eten bij 't Wycker Cabinet - eigenlijk is alles lekker maar ik ben vooral fan van de dagkaart die ze hebben, iedere keer met hele andere dingen en vaak met iets specialere ingrediënten. Hier is het ook superleuk om na het eten te blijven hangen, ze hebben veel lekkere gin-tonics, wijn en (speciaal)bier.
Ik zou sowieso even een kijkje nemen in de boekhandel dominicanen, voorheen een kerk en nu dus boekhandel. Achter in de kerk drink je lekkere koffie bij coffeelovers. Ik vind zelf overdag het onze-lieve-vrouweplein stukken leuker te lunchen/iets te drinken dan het vrijthof of de markt en verder wil ik je het bonnefantenmuseum aanraden. Als het lekker weer is ga ik graag in het park zitten met wat lekkere hapjes en iets te drinken (vind zelf aan de Maas maar de kant van Wyck/Ceramique het leukst, daar is ook een Albert Heijn). Als je niet in het park wilt zitten is café Zuid -dat ligt er naast- heerlijk buiten zitten.
Lumiere is een leuke bioscoop, maar je kan er ook heerlijk eten of borrelen. Dit is een oud fabrieksgebouw, waar het nu echt bruist.
Als je frietjes wilt is Reitz inderdaad lekker, maar tuutsje van teunsje is nog beter (en in Wyck!).
Als het lekker weer is is het ook mega leuk om de Sint Pietersberg op te lopen, richting de ENCI. Mooi natuurgebied, met kalkgrotten. De ENCI is een groeve, waar nu sinds een aantal jaar niets meer gewonnen wordt en dus omgetoverd is tot natuurgebied.

Heb het even in een spoiler gezet, als ik nog iets bedenk laat ik het je weten!

6 likes

Ik gebruik namelijk deze (zonder conditioner), denk je dat dit hetzelfde geval is?

1 like

Nein, dit is eigenlijk gewoon een shampoo (zoals uit een fles) maar dan met minder water in. Dus wel SLS etc, maar verpakkingsvrij. Geen spoeling nodig :blush:

Wauw super! Hier kan ik zeker mijn weekend mee vullen. Heel erg bedankt.

1 like

Ja een automatische :heart_eyes: als het goed is vandaag binnen dus ben heel benieuwd want ik heb na een hele dag werken ook nooit heel veel zin om mijn kat een half uur te entertainen met de laser waar ze helemaal gek op is haha. Hij schijnt na een kwartier zelf te stoppen.

Als je op bol.com zoekt op frolicat laser denk ik dat je hem moet vinden!

2 likes

Oeh laat het even weten als het wat is aub! :smile:

1 like