Show je laatste aankopen #2

Nee inderdaad, misschien ga ik vans toch nog leuk vinden zo!

1 like

Waar zijn die witte sneakers met bruine zool van?


De Sony XM3 voor 260 euro in de rentepuntenwinkel van ING. Wilde hem al veel langer, en nu met deze korting toch maar besteld

5 likes

Dat zijn de Vans Varix (de gekleurde variant is ook leuk). Ik had ze voor bijna de helft van de prijs online gescoord.

Levi’s

G-Star

Eerste keer dat ik me aan de duurdere merken ga wagen, kijken of ze hun geld waard zijn. :sweat_smile:

6 likes

Voor maar €49 :smirk:

Ik keek de laatste weken iedere dag op sneakerjagers en zag zondagavond dat ze ineens nog maar €45 bij sizeofficial waren en alleen mijn maat was over. Dus ik snel bestellen. Met verzenden erbij kostte het €49. Ik kreeg geen bevestigingsmail dus ik dacht dat het mis was gegaan, maar het toch goed gekomen. Ik heb ze nu aan en moest even wennen aan de breedte (heb smalle voeten) maar ze zitten echt heeeeerlijk.

20 likes

Van Topshop. Hoop zo dat 'ie me staat.

10 likes

Ik ben verliefd :heart:

32 likes

Wanneer je broer je appt met: “Ik ga morgen naar Amerika, heb je iets nodig?”






37 likes

Oeh die Whitestrips ga ik op mijn shoplijstje zetten als ik naar Amerika ga :stuck_out_tongue: Heb je ze weleens eerder gebruikt?

heel mooi

1 like

Yessss. Vanmiddag nog kaartjes gescoord voor de extra voorstelling in Luxor!

9 likes

Heb je die blouse van Massimo al binnen met die lage decolete? Ik durfde niet te bestellen ivm die rare maatvoering

1 like

Ik heb ze vijf of zes jaar geleden voor t laatst gebruikt haha




image
Zo, eindelijk een semi ‘af’ huisje.

23 likes

Is het al te laat om mijn bestelling door te geven? :wink:

Levi’s met korting.

En een Efteling lamp, volgens mijn vriend.

50 likes

Yes, heb een 38 besteld en hij zit prima! Echt bizar dat ze me een 44 wilden aansmeren. Hij heeft wel gewoon knoopjes tot boven trouwens, ik dacht ik meld het even.

1 like

Ik ben niet @oversized maar heb wel ervaring met de strips! I love them :heart: Ze werken echt. Heb je gevoelige tanden?

1 like

Huh schoenen van 12 euro maar echt leer?? Waarvandaan?